სსიპ #14 საჯარო სკოლის უცხოური ენების კათედრის წევრების მიერ 2014-15 სასწ. წელს გაწეული საქმიანობის ანგარიში

სსიპ  #14 საჯარო სკოლის უცხოური ენების კათედრის წევრების მიერ 2014-15 სასწ.  წელს გაწეული საქმიანობის ანგარიში 

კათედრის ხელმძღვანელი: ლელა იმნაიშვილი
წარმოგიდგენთ  უცხოური  ენების  კათედრაზე  2014 – 15  სასწავლო  წლის  პირველ და მეორე სემესტრში  გაწეული  საქმიანობის  ვრცელ  ანგარიშს:
ინგლისური ენა:  

ლელა  იმნაიშვილი:


I. სამოდელო  ,  ინტეგრირებული  და  პროექტ- გაკვეთილები
1.  5ა  კლასში  ჩავატარე  სამოდელო  გაკვეთილი  თემაზე :“ოკეანისა  და  ტბების  ფრინველები“ რომლის  მიზანი  იყო  თანამედროვე  ტექნოლოგიების  დახმარებით  ოკეანისა  და  ტბების ფრინველების, მათი თავისებურებებისა და  საცხოვრებელი გარემოს  შესახებ  დამატებითი  ინფორმაციის  მიღება.
გაკვეთილის  თემა:              ,,ოკეანისა და ტბების ფრინველები“   
                                                      ‘’Birds of the oceans  and lakes“ 
სწავლების  საფეხური:         5ა  კლასი             
მოსწავლეთა  პროფილი:      28
პედაგოგი:                                ლელა  იმნაიშვილი
თარიღი:                                    25.11.14
გაკვეთილის  აქტუალობა:    გაკვეთილი  ეხება  ისეთ    თემას  როგორიცაა  :
                                                    ოკეანისა და ტბების ფრინველები.
მისაღწევი შედეგი  და ინდიკატორები :    უცხ.დ. IV 1-4,8,9,11,12.
გაკვეთილის  მიზანი:     თანამედროვე  ტექნოლოგიების  დახმარებით  ოკეანისა და          
                                            ტბების ფრინველების, მათი თავისებურებებისა და 
                                            საცხოვრებელი გარემოს  შესახებ  დამატებითი 
                                            ინფორმაციის  მიღება.
წინასწარი  ცოდნა:         მოსწავლეები  გაიხსენებენ  რა  იციან  ამ  ფრინველების  შესახებ.
სასწავლო  მასალა  და  რესურსები: ინგლისურის  სახელმძღვანელო და  მოსწავლის  რვეული
                                                                “English  World“  დ.4,  ვიდეო  მასალა, CD  დისკი,
                                                                 კომპიუტერი  და  პროექტორი, საწერ  კალამი, 
                                                                 წებოვანი  ფურცლები, ვატმანის  ქაღალდი .
გაკვეთილის  მიმდინარეობა:       
1. მისალმება  და  სიის  ამოკითხვა                                                                                             5წთ.
2.’’Mind  Map”  საშინაო  დავალებაში  მოცემული  ტექსტის  მიხედვით                            5წთ.
                          მოხალისე  მოსწვლეები  ერთმანეთს  დაუკავშირებენ 
                          მოცემულ  ინფორმაციასა  და  სურათებს.                                                            
3.კითხვა  :  მოსწავლეები  წაიკითხავენ  და  გადათარგმნიან  ტექსტს  და                                    5წთ.
                      შეამოწმებენ  რამდენად  სწორად  არის  ინფორმაცია 
                     დაკავშირებული  სურათთან.
4.სლაიდ  შოუ:  მოსწავლეები  ნახავენ  სლაიდს  და  სლაიდში  მოცემული                       3წთ.
                             ინფორმაციის  შესაბამისად  შეასრულებენ  მომდევნო  აქტივობას.
5.აქტივობა  წყვილებში: მოსწავლეები   ერთმანეთთან  დააკავშირებენ  სურათებსა        5წთ.
                             და  წინადადებებს.
6.მოსმენა: მოსწავლეები  მოისმენენ  ტექსტს  და  შეასრულებენ  მომდევნო  აქტივობას    5წთ.
7.ინდივიდუალური  სამუშაო : მოსმენილი  ტექსტიდან  გამომდინარე  მოსწავლეები
                                                         დააწყობენ  ინფორმაციას  თანმიმდევრობით                      5წთ.
8. შემაჯამებელი აქტივობა(ჯგუფური მუშაობა): მოსწავლეები  შეასრულებენ                      5წთ.
                            # 2  დავალებას  29-ე  გვერდზე  მოსწავლის  რვეულში.
9. თითეული  ჯგუფიდან  ერთ-ერთ  მოსწავლე  წარმოადგენს  შესრულებულ                    5წთ.
                             დავალებას.                                                                                                              
10. საშინაო  დავალება: წიგნში  გვ.40  # 2 წერით: ჩამოაყალიბეთ  საკუთარი                          2წთ.
                                        მოსაზრება   მოცემულ  კითხვებზე.                                                                                                                                  
                                                           რეფლექსია
           გაკვეთილის  მიზანი: თანამედროვე  ტექნოლოგიების  დახმარებით  ოკეანისა და  ტბების ფრინველების, მათი თავისებურებებისა და  საცხოვრებელი გარემოს  შესახებ  დამატებითი  ინფორმაციის  მიღება მიღწეულ  იქნა  სხვადასხვა  აქტივობების  მეშვეობით, რაც  გამოიხატა  იმაში  რომ  მოსწავლეებმა  შეძლეს  მიწოდებული  ინფორმაციების  მიხედვით სხვადასხვა  ტიპის  სავარჯიშოების  შესრულება. მაგალითისთვის:  სლაიდ  შოუს  ნახვის  შემდეგ  მოსწავლეებმა  შეასრულეს  სავარჯიშო  რომლის  პირობა  იყო  სლაიდში  მოცემული  ინფორმაციის  დაკავშირება  შესაბამის  სურათებთან  ან  აუდიო  დისკზე  მოსმინეს  ტექსტი  რის  შემდეგაც  შეასრულეს  დავალება  ამგვარი  პირობით:დააწყვეთ  წინადადებები  მოსმენილ  ტექსტში  მოცემული  თანმიმდევრობით  და  მომდევნო  გაკვეთილზე  წარმოადგინეს  სახელმძღვანელოში 40-ე  გვ.-ზე  მოცემული  #  2  სავარჯიშო  საშინაო  დავალების სახით .
მოსწავლეთა  უმრავლესობის  ჩართულობის  მიზნით გამოყენებული  იქნა  არა  მარტო  ინდივიდუალური  აქტივობები   არამედ  აქტივობა  წყვილებში  და  ჯგუფური  მუშაობაც.
მოსწავლეებში  მოტივაციის  ამაღლების  და  მათი  უნარებისა  და  შესაძლებლობების  გამოვლენის  მიზნით გამოვიყენე  როგორც  აუდიო  ასევე  ვიდეო  მასალები, ხოლო  თვალსაჩინოებების  დამზადებაში  მონაწილეობა  მიიღეს  თავად  მოსწავლეებმა, კათედრაზე  არსებული  კომპიუტერული  ტექნიკის  საშუალებით  მოიძიეს  და  ამობეჭდეს  შავ-თეთრი  სურათები  და  თავადვე  გააფერადეს .
    გაკვეთილს  ესწრებოდნენ : 
დირექტორის  მოადგილე :     ჯულიეტა  ჭუმბაძე( ინგლისური  ენის  სპეციალისტი),
კათედრის  წევრები:                 ელენე  ჩუმაშვილი                          აზა  გაზდელიანი
                                                      ნინო  კანდელაკი                             ლია  იმედაძე
5 კლასის  დამრიგებელი:      ელისო  ბაქრაძე

2.  4  და  5ბ  კლასებში  განვახორციელეთ  პროექტი: ,, თიხა  ყოველდღიურ  ცხოვრებაში“ პროექტის   ფარგლებში  მოსწავლეებმა  პლასტელინისგან  დაამზადეს  ყოველდღიური  გამოყენების  საგნები  და  სხვადასხვა  სახის  აქსესუარები. მიზანი  -  ტრანსფერის  უნარის  განვითარება  მიღწეულ  იქნა.
 გაკვეთილის თემა:                                                              ,,ხელნაკეთი  ნივთები“
                                                                                                 ‘’Crafts”
სწავლების  საფეხური:                                                          4ბ  კლასი
მოსწავლეთა  პროფილი:                                                        25
პედაგოგი:                                                                              ლელა  იმნაიშვილი
თარიღი:                                                                                   23.12.2014
განხორციელებული   აქტივობა:                                          პოსტერის  დამზადება
მისაღწევი  შედეგი  და  ინდიკატორები:                            უცხ.დ. IV   24-29
გაკვეთილის  მიზანი:                                                              მოსწავლეებში  ტრანსფერის   უნარის  
                                                                                                      განხორციელება.
წინასწარი  ცოდნა:                                                                   მოსწავლეები გამოიყენებენ         
                                                                                                     სახელმძღვანელოში  მოცემულ
                                                                                                      ინფორმაციებს.
სასწავლო  მასალა  და  რესურსები:ინგლისურის  სახელმძღვანელო  და  მოსწავლის  რვეული
                                                                „English  World”   დ.4,  პლასტელინი,მარკერები,ვატმანის 
                                                                 ქაღალდი.
გაკვეთილის  მიმდინარეობა:
1.მისალმება  და  სიის  ამოკითხვა                                                                                                 5წთ.
2. . მოსწავლეთა  ჯგუფების  მიერ  პლასტელინებით  სხვადასხვა  საყოფაცხოვრებო
    ნივთების  დამზადება.                                                                                                                 15 წთ.
3. სახელმძღვანელოში  მოცემული  ტექსტის  კითხვა                                                               15 წთ.
4. მოსწავლეთა  ჯგუფის  მიერ  პრეზენტაციის  წარმოდგენა :                                                5 წთ.
5. საშინაო  დავალება                                                                                                                        5წთ.                                                                                                                        
3.  5  კლასში  განხორციელდა  პროექტი :,,წითელქუდა“ რომლის  ფარგლებში  მოსწავლეებმა  დაამზადეს  მაკეტი  და  გაითამაშეს  მცირე  ზომის სცენა  ზღაპრიდან  წითელქუდა  რომელიც  მოგვიანებით  აიტვირთა  იუთუბზე  და  დიდი  მოწონება  ხვდა  წილად. ვიდეო  რგოლი  ელექტრონული  ფოსტით  გაუგზავნეთ  ჩვენს  მოხალისე  მასწავლებელს  ნოუ  მაის , რომელიც  ამჟამად  იმყოფება  ჩინეთში , რომელმაც  გამოთქვა  აღფრთოვანება  ბავშვების  არტისტულობასთან  დაკავშირებით.  ეს   კიდევ  ერთი  დამატებითი  სტიმული  იყო   5 ა მოსწავლეებისათვის. მიზანი -  საპრეზენტაციო  უნარების  განვითარება  მიღწეულია.
  განხორციელებული  აქტივობა:              პროექტის  პრეზენტაცია                                            თარიღი:                                                       28.11.2014                                                                                                             მასწავლებელი:                                           .იმნაიშვილ                                                                  აქტივობის  მიზანი:                                  მოსწავლეებმა  შეძლონ  ცნობილი  ზღაპრის                                                                                 "წითელქუდაგმირების  გაცოცხლება .                                                        
აქტივობის  აღწერა:                                  მოსწავლეებმა  გამოიყენეს  მათ  მიერ                                                                                              დამზადებული  მაკეტი  და  წარმოადგინეს  მცირე                                                                        ნაწყვეტი  საყვარელი  ზღაპრისა  წითელქუდა.
სამიზნე  ჯგუფი:                                      5 კლასის  მოსწავლეები.
4. 5 ა-ბ  კლასებში  ჩავატარე  პროექტ-გაკვეთილი  თემაზე: ‘’ გასაოცარი  ცვლილებები“  პროექტის  მიზანი  იყო  მოსწავლეები  არა  მარტო  კომპიუტერული  ტექნიკის  დახმარებით  არამედ  საკუთარი  დაკვირვებების  შედეგად  გაცნობოდნენ  ბუნებაში  მიმდინარე  სხვადასხვა  ცვლილებებს. მიზნის  მისაღწევად  განხორციელებული  ერთერთი  აქტივობა  იყო  მოსწავლეების  მიერ  ლობიოს  მარცვლების  დათესვა  და  დაკვირვება  თუ  როგორ  იზრდება  თესლისაგან  მცენარე  და  გვაძლევს  ნაყოფს.
გაკვეთილის  თემა:                                                            ,,გასაოცარი  ცვლილებები“   
                                                                                               ‘’Amazing  Changes“ 
სწავლების  საფეხური:                                                        5ა  კლასი
მოსწავლეთა  პროფილი:                                                    28
პედაგოგი:                                                                             ლელა  იმნაიშვილი
თარიღი:                                                                                17.02.2015
განხორციელებული  აქტივობა:                                       პროექტის  პრეზენტაცია.
მისაღწევი შედეგი  და ინდიკატორები :                         უცხ.დ. IV  24-29
გაკვეთილის  მიზანი:                                                         თანამედროვე  ტექნოლოგიების            
                                                                                                გამოყენებით  ბუნების  საოცარი                                                                                        
                                                                                             ცვლილებების  აღწერა  და  პრეზენტაცია .
წინასწარი  ცოდნა:                                                              მოსწავლეები  გამოიყენებენ                
                                                                                                სახელმძღვანელოში  მოცემულ  
                                                                                                ინფორმაციებს.
სასწავლო  მასალა  და  რესურსები: ინგლისურის  სახელმძღვანელო და  მოსწავლის  რვეული
                                                                “English  World“  დ.4,  ვიდეო  მასალა, ფოტო  სურათები ,
                                                                CD  დისკი , კომპიუტერი  და  პროექტორი, საწერ  კალამი, 
                                                                 ფერადი  ფანქრები , მარკერები , წებოვანი  ფურცლები, 
                                                                 ვატმანის  ქაღალდი .
გაკვეთილის  მიმდინარეობა: 
1. მისალმება  და  სიის  ამოკითხვა                                                                                                   5წთ.
2. მოსწავლეთა  ჯგუფების  მიერ  პრეზენტაციების  წარმოდგენა :
ა. პაუერ პოინტში  მომზადებული  პრეზენტაცია  პეპელაზე  .                                                 5წთ.
   პეპლების  დამზადება  ფერადი  ქაღალდებით.
ბ. პრეზენტაცია  პოსტერის  დახმარებით  თემაზე : „ როგორ  მზადდება  საქსოვი  ძაფი ‘’,
    მოცემული  თემის  ამსახველი  ვიდეო  რგოლები .                                                                   5წთ.
   პრაქტიკულად  განხორციელებული  აქტივობა:  ქსოვა
გ.  პრეზენტაცია  პოსტერის  დახმარებით  თემაზე : „ნემსიყლაპია’’                                         3წთ.
დ. კვლევის  მიმდინარეობის  და  შედეგის  პრეზენტაცია  ვიდეო  რგოლის  დახმერაბით   თემაზე : „როგორ  ვითარდება  მცენარე  თესლისაგან „                                                              5წთ.
ე. პაუერ პოინტში  მომზადებული  პრეზენტაცია  თემაზე: „ სამოთხის  ჩიტი“ და  ვიდეო  რგოლი                                                                                                                                                   5წთ.
3.სახელმძღვანელოში  მოცემული  ტექსტის  კითხვა                                                                  5წთ.
4. ტექსტში  აღწერილი  მოვლენის  ამსახველი  ვიდეო  რგოლი                                               2წთ.
5. სახალისო  ფაზლი თემაზე : „გასაოცარი  ცვლილებები“                                                        5წთ.
6. მოსწავლეების  მიერ  დამზადებული  პეპლებისა  და  ნაქსოვი  ნივთის                             5წთ.
    გადაცემა  დამსწრე  საზოგადოებისათვის




 
 


 
                                                                 


ჯგუფი  1  -  ნემსიყლაპია
ჯგუფი  2  -  სამოთხის  ჩიტი
ჯგუფი  3  -  მცენარე
ჯგუფი  4         პეპელა
ჯგუფი  5
ჯგუფი  6  -  საქსოვი  ძაფი
                                                                   რეფლექსია
           გაკვეთილის  მიზანი: თანამედროვე  ტექნოლოგიების  დახმარებით  ოკეანისა და  ტბების ფრინველების, მათი თავისებურებებისა და  საცხოვრებელი გარემოს  შესახებ  დამატებითი  ინფორმაციის  მიღება მიღწეულ  იქნა  სხვადასხვა  აქტივობების  მეშვეობით, რაც  გამოიხატა  იმაში  რომ  მოსწავლეებმა  შეძლეს  მიწოდებული  ინფორმაციების  მიხედვით სხვადასხვა  ტიპის  სავარჯიშოების  შესრულება. მაგალითისთვის:  სლაიდ  შოუს  ნახვის  შემდეგ  მოსწავლეებმა  შეასრულეს  სავარჯიშო  რომლის  პირობა  იყო  სლაიდში  მოცემული  ინფორმაციის  დაკავშირება  შესაბამის  სურათებთან  ან  აუდიო  დისკზე  მოსმინეს  ტექსტი  რის  შემდეგაც  შეასრულეს  დავალება  ამგვარი  პირობით:დააწყვეთ  წინადადებები  მოსმენილ  ტექსტში  მოცემული  თანმიმდევრობით  და  მომდევნო  გაკვეთილზე  წარმოადგინეს  სახელმძღვანელოში 40-ე  გვ.-ზე  მოცემული  #  2  სავარჯიშო  საშინაო  დავალების სახით .
მოსწავლეთა  უმრავლესობის  ჩართულობის  მიზნით გამოყენებული  იქნა  არა  მარტო  ინდივიდუალური  აქტივობები   არამედ  აქტივობა  წყვილებში  და  ჯგუფური  მუშაობაც.
მოსწავლეებში  მოტივაციის  ამაღლების  და  მათი  უნარებისა  და  შესაძლებლობების  გამოვლენის  მიზნით გამოვიყენე  როგორც  აუდიო  ასევე  ვიდეო  მასალები, ხოლო  თვალსაჩინოებების  დამზადებაში  მონაწილეობა  მიიღეს  თავად  მოსწავლეებმა, კათედრაზე  არსებული  კომპიუტერული  ტექნიკის  საშუალებით  მოიძიეს  და  ამობეჭდეს  შავ-თეთრი  სურათები  და  თავადვე  გააფერადეს .
    გაკვეთილს  ესწრებოდნენ : 
დირექტორის  მოადგილე :     ჯულიეტა  ჭუმბაძე( ინგლისური  ენის  სპეციალისტი),
კათედრის  წევრები:                 ელენე  ჩუმაშვილი                          აზა  გაზდელიანი
                                                      ნინო  კანდელაკი                             ლია  იმედაძე
5 კლასის  დამრიგებელი:      ელისო  ბაქრაძე

5. 5 ა-ბ  კლასებში  განვახორციელე  პროექტ-გაკვეთილი  თემაზე: ,,  ჩინური  გამოგონებები“  რომლის  მიზანი  იყო  1.მოსწავლეთა  ცოდნის  გაღრმავება  იმ  5  ჩინური  გამოგონების  შესახებ  რომელსაც  ვიყენებთ  თითქმის   ყოველდღიურ  ცხოვრებაში  და  ასევე  მოცემული  იყო  სახელმძღვანელოში  2.  მოეხდინათ  დაკვირვება  მათ  მიერვე  ჩატარებულ  ექსპერიმენტებზე  თუ  როგორ  შეიძლება  დამზადდეს  კომპასი  ან  ქაღალდი  ან  საათი  კლასის  პირობებში          3.კულტურათა  დიალოგი - სკაიპით  ჩართვა  ჩინეთიდან  ინგლისურენოვან  მასწავლებელ  ნო  მაისთან, რომელმაც  დამატებითი  ინფორმაციები  მიაწოდა  ბავშვებს.
გაკვეთილის  თემა:              ,,ჩინური  გამოგონებები“   
                                                 ‘’Chinese  Inventions“ 
სწავლების  საფეხური:         5ა -5ბ  კლასები
მოსწავლეთა  პროფილი:      28
პედაგოგი:                                ლელა  იმნაიშვილი
თარიღი:                                    30.03.15
გაკვეთილის  აქტუალობა:    გაკვეთილი  ეხება  ისეთ    თემას  როგორიცაა  :
                                                    ძველი  ჩინური  გამოგონებები
მისაღწევი შედეგი  და ინდიკატორები :    უცხ.დ. IV 1-4,10,14-20,22
გაკვეთილის  მიზანი:    მოსწავლეებმა  გაიღრმაონ  ცოდნა  5 უძველესი  ჩინური   გამოგონების  შესახებ და  მოახდინონ  დაკვირვება  მათ  მიერვე  ჩატარებულ  ექსპერიმენტებზე,  მიიღონ  დამატებითი  ინფორმაცია  სხვა  უძველეს  ჩინურ  გამოგონებებზე  სკაიპის  გამოყენაბით  ინგლისურენოვანი  მოსაუბრის,  ჩვენი  ყოფილი   თანამასწავლებლის  No  Mi - გან  რომელიც  ამჟამად  იმყოფება  ჩინეთში.
წინასწარი  ცოდნა:         მოსწავლეები  ინგლისურის  სახელმძღვანელოში  გაეცნობიან  ინფორმაციებს  უძველეს  ჩინურ  გამოგონებებზე.
სასწავლო  მასალა  და  რესურსები: ინგლისურის  სახელმძღვანელო “English  World“  დ.4,                                             
                                                                 ვიდეო  და  ფოტო  მასალა, წებო, მაგნიტი,
                                                                 კომპიუტერი  და  პროექტორი, მარკერები, 
                                                                 სხვადასხვა  სახის  ქაღალდები , ვატმანის  ქაღალდი,
                                                                 კომპასი, საშლელი, წყალი, ჯამი, ბლენდერი,
                                                                 საშრობი, სამაგრები, ერთჯერადი  თეფშები  და
                                                                 ქინძისთავი ,  მარლა,  ფეიერვერკი  ...


გაკვეთილის  მიმდინარეობა: 
1. მისალმება  და  სიის  ამოკითხვა                                                                                                   2წთ.
2.’’Warm  up ”  მოსწავლეები  ჩამოთვლიან  სხვადასხვა  გამოგონებებს                                   3წთ.
და  2  მოხალისე   მოსწავლე  დააჯგუფებს  მათ  ახალ  და  ძველ  გამოგონებებბად.     
3.მოსწავლეთა  ჯგუფები  წარმოგვიდგენენ  საკუთარ   პრეზენტაციებს  და                         20წთ.
 შემოგვთავაზებენ  ექსპერიმენტებს:
ა) ჯგუფი  ‘’  Paper” 
ბ)ჯგუფი  ‘’  Printing”
გ)ჯგუფი  ‘’  Silk”
დ)ჯგუფი  ‘’ Compass”
ე)ჯგუფი  ‘’  Gunpowder”
4. სკაიპის  საშუალებით  ჩვენი  ყოფილი  თანამასწავლებელი  ნოუ მაი  ჩაგვერთვება      10წთ.     ჩინეთიდან  და  მოსწავლეებს  მიაწოდებს  ინფორმაციას  ჩინურ  გამოგონებებზე.
5. მოსწავლეები  მოსმენილი  ინფორმაციის  მიხედვით  უპასუხებენ  შეკითხვებს.             5წთ.
6. ერთერთი  მოსწავლე  პაუერპოინტის  სახით  გააკეთებს  გაკვეთილის                               5წთ.
   ერთგვარ  შეჯამებას 
                                                                რეფლექსია
  5ა და  5ბ  კლასებში  მოეწყო პროექტის:“Chiness  Inventions” პრეზენტაცია და სკაიპით ჩართვა უცხოელ თანამასწავლებელთან  No  My, რომელიც ამჟამად იმყოფება ჩინეთში.
   ტექნიკური  ხარვეზების  გამო  მოგვიწია  ცოტაოდენი  ცვლილებები  შეგვეტანა
გაკვეთილის  მსვლელობაში.
    ინტერნეტ  კავშირის  შეფერხების  გამო  ნაცვლად    თავდაპირველად  დაგეგმილი  აქტივობის,  რომლის  მიხედვით  ჯერ  მოსწავლეებს  უნდა  წარმოედგინათ  თავიანთი  პრეზენტაციები  ნო  მაისა  და  დამსწრე  საზოგადოებისათვის, განვახორციელეთ  მომდევნო  აქტივობა  ანუ  მოსწავლეებმა  მოისმინეს  ნო  მაის  მიერ  მათთვის  მოძიებული  ინფორმაციები ,  რომლებიც  როგორც  მოგვიანებით  თავად  მოსწავლეებმა  აღნიშნეს  მათთვის  მეტად  საინტერესო    სიახლეები  იყო,  სწორედ  ამის  შემდეგ  წარმოგვიდგინეს  მოსწავლეებმა  თავიანთი  პრეზენტაციები  და  როგორც  უკვე  ავღნიშნე    ინტერნეტ  კავშირის  შეფერხების  გამო  ნო  მაიმ  მხოლოდ  ნაწილის  მოსმენა  შეძლო, მაგრამ  ჩვენ  რათქმა  უნდა  განვაგრძეთ  ჩვენი  გაკვეთილი  და  პრეზენტაციების  შემდეგ  მოსწავლეებმა  შემოგვთავაზეს  საინტერესო  ექსპერიმენტები  ქაღალდისა  და  კომპასის  დამზადებაზე ,  რომელიც  შეგიძლიათ  იხილოთ  ქვემოთ  მოცემულ  ფოტოებსა  და  ვიდეოებში
6. 5   კლასში  განვახორციელე  პროექტ-გაკვეთილი  თემაზე:  ,,კოსმოსი’’ რომლის  მიზანი  იყო  მოსწავლეთა  ცოდნის  გაღრმავება  პლანეტებისა  და  ზოგადად  კოსმოსის  შასახებ.
გაკვეთილის  თემა:                                                            ,,კოსმოსი“  
                                                                                               ‘’SPACE“
სწავლების  საფეხური:                                                        5  კლასი
მოსწავლეთა  პროფილი:                                                    26
პედაგოგი:                                                                             ლელა  იმნაიშვილი
თარიღი:                                                                                7.05.2015
განხორციელებული  აქტივობა:                                       პოსტერის  დამზადება  და                                                                                                                  პრეზენტაცია.
მისაღწევი შედეგი  და ინდიკატორები :                         უცხ.. IV  24-29
გაკვეთილის  მიზანი:                                                         ცოდნის  გაღრმავება  პლანეტებთან                                                                                                  დაკავშირებით.
წინასწარი  ცოდნა:                                                              მოსწავლეები  გაეცნენ            
                                                                                                სახელმძღვანელოში  მოცემულ 
                                                                                                ინფორმაციებს  კოსმონავტების                                                                                                            შესახებ.
სასწავლო  მასალა  და  რესურსები: ინგლისურის  სახელმძღვანელო და  მოსწავლის  რვეული
                                                                “English  World“  .4,  ფოტო  სურათები ,CD  დისკი , საწერ                                                   
                                                                 კალამივატმანის  ქაღალდი ,
                                                                 ფერადი  ფანქრები , მარკერები , წებოვანი  ფურცლები.
გაკვეთილის  მიმდინარეობა:
1. მისალმება  და  სიის  ამოკითხვა                                                                                                      5წთ.
3. სახელმძღვანელოში  მოცემული  ტექსტის  კითხვა                                                                  10 წთ.
2. მოსწავლეთა  ჯგუფის  მიერ  პოსტერზე  მუშაობა                                                                    20 წთ.
4. მოსწავლეთა  ჯგუფის  მიერ  პრეზენტაციის  წარმოდგენა :                                                     5 წთ.
5. სახალისო  ფაზლი თემაზე : „გასაოცარი  ცვლილებები“ 5წთ.
 პროექტის პროდუქტი: პოსტერი
7. 4 კლასებში  განვახორციელე  პროექტ-გაკვეთილი  თემაზე: ,, ჩემი  თვალით  დანახული  დედამიწა“ მიზანი: პლანეტა  დედამიწის  შესახებ  ცოდნის  გაღრმავება  და  საინტერესო  ინფორმაციების  მიწოდება  ცნობილი  კოსმონავტების  შესახებ.
გაკვეთილის  თემა:                                             ,,კოსმოსიდან  ჩემი თვალით დანახული დედამიწა“  
                                                                                               ‘’The  Earth“
სწავლების  საფეხური:                                                        4  კლასი
მოსწავლეთა  პროფილი:                                                    24
პედაგოგი:                                                                             ლელა  იმნაიშვილი
თარიღი:                                                                                7.05.2015
განხორციელებული  აქტივობა:                                       ნახატები : ,, ჩემი თვალით დანახული დედამიწა
მისაღწევი შედეგი  და ინდიკატორები :                         უცხ.. IV  24-29
გაკვეთილის  მიზანი:                                        ცოდნის  გაღრმავება  პლანეტა  დედამიწის  შესახებ
წინასწარი  ცოდნა:                                          მოსწავლეები  გაეცნენ            
                                                                                   სახელმძღვანელოში  მოცემულ 
                                                                             ინფორმაციებს  კოსმონავტების  შესახებ .                                                                                             
სასწავლო  მასალა  და  რესურსები: ინგლისურის  სახელმძღვანელო და  მოსწავლის  რვეული  “English  World“  .4, საწერ კალამივატმანის  ქაღალდი ,
ფერადი  ფანქრები , მარკერები , წებოვანი  ფურცლები.
გაკვეთილის  მიმდინარეობა:
1. მისალმება  და  სიის  ამოკითხვა                                                                                                     5წთ.
2. სახელმძღვანელოში  მოცემული  ტექსტის  კითხვა                                                                  15 წთ.
3.გლობუსის  დათვალიერება                                                                                                          5წთ.
4. მოსწავლეთა  ჯგუფის  მიერ  ნახატების  შესრულება                                                          20 წთ.
8. 5ა  კლასში  განვახორციელე  ქართულ  ენასთან  ინტეგრირებული  კვლევა-პროექტი  თემაზე: ,,მოგზაურობა  საოცნებო  ქვეყანაში“ მიზანი : მოსწავლეებს  მივაწოდოთ   საინტერესო  ინფორმაციები  სხვადასხვა  ქვეყნების ,  ამ  ეტაპზე  მათთვის  საოცნებო  ქვეყნების   შესახებ  და  გაუღრმავოთ  ინტერესი  საკუთარი  ქვეყნის  ტრადიციებისა  და  ღირსშესანიშნაობებისა.

სასწავლო თემის ავტორი
სახელი და გვარი
ლელა  იმნაიშვილი
რაიონი
იმერეთი
სკოლა
სსიპ ქ. ქუთაისის # 14 საჯარო სკოლა
ქალაქი
ქუთაისი
თემის  მონახაზი
თემის  დასახელება
გასაოცარი  მოგზაურობა
თემის შინაარსი
მოსწავლეები  მოიძიებენ  ინფორმაციებს  იმ  ქვეყნების  შესახებ  რომელშიც  მათ  სურთ  მოგზაურობა  და  პაუერპოინტის  სახით  წარმოადგენენ  პრეზენტაციებს.
საგანი
ინგლისური ენა  და  ქართული
დონე/კლასი  
5კლ.
განხორციელების დროის ჩარჩო
4– 45 წუთიანი  გაკვეთილი
თემის საფუძვლები
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
უცხ.დ.IV.6. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ხმამაღალი კითხვის ელემენტარული უნარ-ჩვევა.
  • თავისუფლად კითხულობს მცირე ზომის ნაცნობ ტექსტს;
  • ცდილობს, დაიცვას შესაბამისი ინტონაცია სხვადასხვა მოდალობის წინადადების წარმოთქმის დროს;
ცხ.დ.IV.9. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება.
    1. შეარჩევს ზმნის სათანადო ფორმებს;
  •   იცავს ელემენტარულ სინტაქსურ მიმართებებს წინადადების წევრებს შორის
  • იყენებს ადგილმდებარეობის გამომხატველ მარტივ ენობრივ საშუალებებს
  • იცავს სიტყვათა რიგს მტკიცებითი, უარყოფითი და კითხვითი შინაარსის შემცველ წინადადებებში;
უცხ.დ.IV.10. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტების ზეპირად თქმა და ლექსიკური ცოდნის გამოვლენა.
  • ტექსტების შინაარსს ადეკვატურად უსადაგებს არავერბალურ მეტყველებას
  • სწორად და გარკვევით წარმოთქვამს ნაცნობ სიტყვებს, ფრაზებს
  • ზეპირად გაითამაშებს მარტივ დიალოგებსა და სცენებს;
უცხ.დ.IV.11. მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
პასუხობს/სვამს მარტივ კითხვებს მისთვის ნაცნობ თემატიკაზე
პასუხობს ნასწავლი ტექსტის შინაარსის გარშემო დასმულ მარტივ კითხვებს
  • ენობრივი დეფიციტის შემთხვევაში მიმართავს სხვადასხვა არავერბალურ საშუალებას (მაგ., მიმიკას, ჟესტიკულაციას, მითითებას);
  • ითხოვს დახმარებას მასწავლებლის ან თანაკლასელისაგან (მშობლიურ ენაზე).
უცხ.დ.IV.12. მოსწავლეს შეუძლია ილუსტრაციების აღწერა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
  •  ასახელებს პერსონაჟს, ცხოველს, საგანს;
  •  აღწერს მათ სხვადასხვა ნიშნის მიხედვით
უცხ.დ.IV.13. მოსწავლეს შეუძლია საკომპენსაციო საშუალებების გამოყენება.
ითხოვს დახმარებას მასწავლებლის ან თანაკლასელისაგან
ენობრივი დეფიციტის შემთხვევაში მიმართავს სხვადასხვა არავერბალურ საშუალებას
უცხ.დ.IV.14. მოსწავლეს შეუძლია ინფორმაციის ამოცნობა კულტურის სფეროდან.
აკვირდება და ამოიცნობს ილუსტრაციებში/ტექსტებში ასახულ კულტურის, სოციოკულტურის რეალიებს.
უცხ.დ.IV.16. მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენაზე სხვადასხვა ტიპის პროექტის (მაგ., თანაკლასელების ნახატების /ნაკეთობების გამოფენის მოწყობა, სპექტაკლის დადგმა, უცხოური სამზარეულოს სხვებისთვის გაცნობა და სხვა) განხორციელება.
·            გუნდის წევრებთან და მასწავლებელთან ერთად გეგმავს პროექტის განხორციელების ეტაპებს;
·            გუნდის წევრებისა და მასწავლებლის დახმარებით განსაზღვრავს და ინაწილებს ფუნქციებს;
·            გუნდის თითოეულ წევრთან ერთად ასრულებს მისთვის მიკუთვნებულ ფუნქციას;
·            მასწავლებლის, მშობლის ან სხვა პირის დახმარებით მოიძიებს სათანადო რესურსებს;
·            გუნდის წევრებისა და მასწავლებლის დახმარებით შეარჩევს და დაამუშავებს მოძიებულ მასალას;
·            მასწავლებლის დახმარებით აუმჯობესებს და ასრულებს პროექტს.

უცხ.დ.IV.17. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.
·           მოაქვს საჭირო ნივთები;
უცხ.დ.IV.18. მოსწავლე აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში.
·           ხალისით მონაწილეობს აქტივობებში;
უცხ.დ.IV.19. მოსწავლეს შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით.
ეფექტურად იყენებს სახელმძღვანელოს რესურსებს
მოიძიებს ინფორმაციას როგორც სკოლაში, ისე სკოლის გარეთ ხელმისაწვდომ რესურსებში
·            მოიძიებს ინფორმაციას/სასწავლო მასალას ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების (ისტ) მეშვეობით;
უცხ.დ.IV.20. მოსწავლეს აქვს კონსტრუქციული დამოკიდებულება დაბრკოლებების მიმართ.
შედეგი თვალსაჩინოა, როდესაც მოსწავლე
·           არ უფრთხის შეცდომების დაშვებას;
·           სვამს შეკითხვებს, როცა რაიმე არ ესმის;
·           ითხოვს დახმარებას, როდესაც სიძნელეს აწყდება;
უცხ.დ.IV.22. მოსწავლეს შეუძლია თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, ჯგუფის წევრებთან თანამშრომლობა.
·           სხვებს აცდის პასუხს;
·           ახერხებს თანაგუნდელებთან შეთანხმებას ფუნქციების, სამუშაოს განაწილების თაობაზე;
·           შეძლებისდაგვარად ეხმარება ჯგუფის წევრებს.


პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის შედეგები

საინფორმაციო წიგნიერება
      ინფორმაციის ეფექტურად და ეფექტიანად მოპოვება,
კომუნიკაცია და თანამშრომლობა
     იდეებისა და აზრის ნათლად და ეფექტურად გამოხატვა წერილობითი თუ სიტყვიერი ფორმით;

მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები


ზოგადი კითხვა

ვის  უყვარს  მოგზაურობა?

თემატური კითხვები
სად (რომელ ქვეყანაში) იმოგზაურებდი? რატომ იმოგზაურებდი?
         შინაარსობრივი კითხვები
ვისთან ერთად? რას ნახავდი? რას  გააკეთებდი?

შეფასების გეგმა
შეფასების დროის ჩარჩო
პროექტზე მუშაობის დაწყებამდე
მოსწავლეები მუშაობენ პროექტებზე და ასრულებენ დავალებებს
პროექტზე მუშაობის
დასრულების შემდეგ











კლასის  კვლევა


დიაგრამის შედგენა
კვლევის  საფუძველზე  პროექტის  გეგმის  შედგენა

მოსწავლეთა  დაყოფა  ჯგუფებად  საერთო  ინტერესების  გათვალისწინებით

მოსწავლეთა  ჯგუფების  მიერ  ინფორმაციების  მოძიება

პაუერ პოინტის  მომზადება 

ბროშურის  დამზადება


მოსწავლეთა  ჯგუფებზე 
არაფორმალური დაკვირვება







პრეზენტაცია

ბროშურა

პაუერ პოინტი

დიაგრამა
პროექტის  დაწყებამდე  კლასის კვლევის  მსგავსი  კითხვარის  ხელახალი  შევსება  ნიშნად  იმისა  შეეცვალათ  თუ  არა  მოსწავლეებს  ინტერესები

შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
პროექტზე  მუშაობის  დაწყებამდე  ვაწარმოე  კლასის  კვლევა  რაც  დაგვეხმარა მოსწავლეთა მიზნობრივ ჯგუფებად  დაყოფაში  მათი  ინტერესების  მიხედვით. კვლევის  შედეგზე  დაყრდნობით  შევადგინეთ  დიაგრამა  რომელზეც  პროცენტულად  გამოვსახეთ  მოსწავლეთა  ინტერესების გათვალისწინებით  თუ  რომელი  ქვეყანა  ლიდერობს  იმ ქვეყნებს შორის  რომელშიც  მათ  სურთ  მოგზაურობა .  მოსწავლეებმა  მოიძიეს  ინფორმაციები  და  პროცენტული  მაჩვენებლის  გათვალისწინებით  ავაწყვეთ  პაუერ  პოინტი . პროექტზე  მუშაობის  პერიოდში  ერთერთმა  მოსწავლემ  გამოთქვა  მოსაზრება  იმასთან  დაკავშირებით  რომ  უკეთესი  იქნებოდა  ვიდრე  სხვა  ქვეყნებში  ვიმოგზაურებთ  დაგვეთვალიერებინა  საქართველოს  კუთხეები  და  ეს  ექსკურსია  დაგვეწყო  სვანეთით. ამასთან  დაკავშირებით  გადავწყვიტეთ  დაგვემზადებინა  ორენოვანი  საინფორმაციო  ბუკლეტი  და  პაუერ პოინტი  საქართველოს  ამ  ულამაზესი  კუთხის  პოპულარიზაციისათვის.
პროექტზე  მუშაობის  დროს  ვახდენდი  მოსწავლეებზე  არაპორმალურ  დაკვირვებას  და  ვაძლევდი  მიმართულებებს  საჭიროების  შემთხვევაში.
პროექტის  დასრულების  შემდეგ  კვლავ  ვაწარმოეთ  კლასის  კვლევა  პროექტის  დაწყებამდე  გამოყენებული  კითხვარის  მსგავსი  კითხვარის  გამოყენებით  და  შედეგად  მივიღეთ  შემდეგი  პროდუქტი:  დიაგრამა (რომელმაც  გვიჩვენა  ოდნავ  განსხვავებული  სურათი იმისა , რომ  გარკვეული  ინფორმაციის  მიღების  შემდეგ  სხვადასხვა  ქვეყნების  შესახებ  მოსწავლეებს  შეეცვალათ  ინტერესები  და  გაუჩნდათ  სხვა  ქვეყნებში  მოგზაურობის  სურვილიც ), ბროშურა, პაუერ პოინტი .








სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები

ტექნოლოგიატექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის  საჭირო ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა)
 ფოტოკამერა
 კომპიუტერი (ები)
 ციფრული კამერა
 DVD ფლეიერი
 ინტერნეტკავშირი
 ლაზერული დისკი
 საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
 პროექტორი
 სკანერი
 ტელევიზორი
 VCR, ვიდეო
 ვიდეოკამერა
 ვიდეო საკონფერენციო აღჭურვილობა.
 სხვა      
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
 მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
 საგამომცემლო პროგრამები
 ელფოსტის პროგრამა
 ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
 ფოტო/სურათების დამუშავება
 ინტერნეტძიება
 მულტიმედია
 ვებგვერდის შექმნა
 ვორდის პროგრამა
 სხვა      

ბეჭდვითი მასალები
სახელმძღვანელო English  World  4
INTEL -ის ტრენინგის მასალები

ინვენტარი/მასალები
მოსწავლეების  მიერ  დამზადებული  საპრეზენტაციო  მასალები  და  ბროშურები
ინტერნეტრესურსები
https://www.google.ge/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8
სხვა რესურსები
მოწვეული სტუმრები: სკოლის  დირექტორი , სასწავლო ნაწილის  გამგე ,პედაგოგები, მოსწავლეები სხვა ჯგუფებიდან,  მშობლები.

9. 4ბ  კლასში  განხორციელდა  საკლასო  პროექტი : ,, ჩაპი ჩაპის  ნიღაბი“ რომლის  მიზანი  იყო  მოსწავლეებს  თავიანთი  ფანტაზიით  დაემზადებინათ  ნიღაბი  და  სხვა სამკაულები  და  ინგლისურ  ენაზე  აღეწერათ  ერთმანეთის  მიერ  დამზადებული  ნივთები
გაკვეთილის  თემა:                                                   ,,ჩაპი   ჩაპის  ოქროს  ნიღაბი“  
                                                                                          ‘’Golden  mask  of  Chapichapi“
სწავლების  საფეხური:                                                        4  კლასი
მოსწავლეთა  პროფილი:                                                    25
პედაგოგი:                                                                             ლელა  იმნაიშვილი
თარიღი:                                                                                23.03.2015
განხორციელებული  აქტივობა:                                       ნიღბების  დამზადება
მისაღწევი შედეგი  და ინდიკატორები :                         უცხ.. IV  24-29
გაკვეთილის  მიზანი:                                                         მოსწავლეები  ინგლისურ  ენაზე  
                                                                                               აღწერენ  და  თავიანთი  ფანტაზიით 
                                                                                               დაამზადებენ  ჩაპიჩაპის  ნიღბებს  და
                                                                                               სხვადასხვა  სამკაულებს  და  მოაწყობენ       
                                                                                                გამოფენას.
წინასწარი  ცოდნა:                                                              მოსწავლეები  გამოიყენებენ               
                                                                                                სახელმძღვანელოში  მოცემულ 
                                                                                                ინფორმაციებს.
სასწავლო  მასალა  და  რესურსები: ინგლისურის  სახელმძღვანელო და  მოსწავლის  რვეული   “English  World“  .4,  ფერადი  ფურცლები და  ფანქრები.
გაკვეთილის  მიმდინარეობა:
1. მისალმება  და  სიის  ამოკითხვა                                                                                                    5წთ.
3. სახელმძღვანელოში  მოცემული  ტექსტის  კითხვა                                                            10 წთ.
2. მოსწავლეთა  ჯგუფების  მიერ  ნიღბების  დამზადება.                                                      15 წთ.
4. გამოფენის  მოწყობა :                                                                                                                       10 წთ.
5. საუკეთესო  ნიღბის  დასახელება                                                                                                   5წთ.
10. 4ბ  კლასში  განხორციელდა  საკლასო  პროექტი : ,, თანამედროვე  მსოფლიოს  ძველი  ტრადიციები“  რომლის  მიზანი  იყო   მოსწავლეები  გაცნობოდნენ  სხვადასხვა  ხალხების  ძველ  და  თანამედროვე  ტრადიციებს  და  გაევლოთ  პარალელები.
გაკვეთილის  თემა:                              ,,თანამედროვე მსოფლიოს  ძველი  ტრადიციები“  
                                                                    ‘’Old  customs  of  the  modern  world“
სწავლების  საფეხური:                                                        4  კლასი
მოსწავლეთა  პროფილი:                                                    25
პედაგოგი:                                                                             ლელა  იმნაიშვილი
თარიღი:                                                                                5.03.2015
განხორციელებული  აქტივობა:                                       პოსტერის  დამზადება
მისაღწევი შედეგი  და ინდიკატორები :                         უცხ.. IV  24-29
გაკვეთილის  მიზანი:                                                         მოსწავლეები  გაეცნონ  სხვადასხვა 
                                                                                                ხალხების  ძველ  ტრადიციებს
წინასწარი  ცოდნა:                                                              მოსწავლეები  გამოიყენებენ               
                                                                                                სახელმძღვანელოში  მოცემულ 
                                                                                                ინფორმაციებს.
სასწავლო  მასალა  და  რესურსები: ინგლისურის  სახელმძღვანელო და  მოსწავლის  რვეული  “English  World“  .4,  ფოტოები, მარკერები, ფერადი  ფურცლები , ვატმანის  ქაღალდი.
გაკვეთილის  მიმდინარეობა:
1. მისალმება  და  სიის  ამოკითხვა                                                                                                    5წთ.
3. სახელმძღვანელოში  მოცემული  ტექსტის  კითხვა                                                            15 წთ.
2. მოსწავლეთა  ჯგუფის  მიერ  პოსტერის  დამზადება.                                                        15 წთ.
4. მოსწავლეთა  ჯგუფის  მიერ  პრეზენტაციის  წარმოდგენა :                                               5 წთ.
5. საშინაო  დავალება                                                                                                                             5წთ.

II. English  Club  -  ინგლისური  კლუბი
ჩემი  და  ჩემი  კოლეგის  ინგლისური  ენის  მასწავლებლის  ნინო  კანდელაკის  ინიციატივით  სკოლაში  ფუნქციონირება  დაიწყო  ინგლისური  ენის  კლუბმა  რომელმაც  იმუშავა  2  მიმართულებით: პროექტებზე  მუშაობა  და  დრამატული  წრე.  კლუბში  განხორციელდა  მთელი  რიგი  აქტივობებისა :
1.დამზადდა  პოსტერები თემაზე  PEAR TREE  FARM
2.დამზადდა ინგლისური ანბანის   ასოები მხატვრულად
3.კლუბის წევრ მოსწავლეებს დაუმზადდა   საწევრო ბარათები
4.მომზადდა  სახალწლო  აქტივობა- გაიმართა  ინგლისური  ანბანის          პირვეკლასელებისთვის   განმეორება- განმტკიცება
5.მომზადდა  სკეტჩი ინგლისურ ენაზე
6.06.02.2015  ინგლისურმა კლუბმა განაახლა  მუშაობა. ბავშვებმა დაგეგმეს ვალენტინობის დღის აღნიშვნა. მათ  დაამზადეს ვალენტინობისადმი მიძღვნილი  ბარათები და შეისწავლეს  მისალმებებიGREETINGS AND WISHES. დაიგეგმა ჩატარდეს აქცია  , რომელზეც მოხდება  ბარათების დარიგება სასკოლო საზოგადოებისათვის.  ბარათების დიზაინი  დამზადდა  ინტერნეტ რესურსის გამოყენებით.
7.12.02.2015ვალენტინობის დღესთან დაკავშირებით კლუბის წევრებმა  გამართეს აქცია და სკოლის საზოგადოებას მოულოცეს დამდეგი სიყვარულის დღე  ბარათების დარიგებით. პატარებმა  არ დაივიწყეს სკოლის დირექციაც და მასწავლებელიც. დიდ დასვენებაზე მოხერხდა ყველა არსებული ბარათის  სკოლის მოსწავლე-მასწავლებლებისთვის გადაცემა. აგრეთვე  სკოლის   სტენდი დაამშვენეს  გულის ფორმის პოსტერით, რომელზეც  კლუბის წევრებმა ასახეს თავიანთი  დამზადებული ვალენტინკები. ამ დღესთან დაკავშირებით  მოსწავლეებმა  ისწავლეს ამ დღესასწაულზე მიძღვნილი  ლექსები და სურვილები.მათ   გულმოდგინედ  დაისწავლეს ისინი და  მიუძღვნეს თავიანთ მეგობრებს და ოჯახის წევრებს.
8.27.02.2015 კლუბმადაიწყო მზადება შემდეგი მნიშვნელოვანი თარიღისათვის.  მოსწავლეებს  ვთხოვეთ დაემზადებინად დედის დღესთან დაკავშირებით  მისალოცი ბარათები. ამჟამად მათ მიეცათ სრული თავისუფლება  დიზაინის თუ გაფორმების შერჩევაში. აგრეთვე დავგეგმეთ  გაგვეკეთებინა პაუერ პოინტში სლაიდი, რომელზეც აისახებოდა კლუბის წევრების  დედიკოების სურათები . ბავშვებს ასევე გადაეცათ ლექსები , რომლებითაც ისინი მოულოცავდნენ  დედებს მათ დღესასწაულს.
9.6.03.2015ინგლისურმა  კლუბმა  მოულოცა თავიანთ  დედებს  დედათა და ქალთა დღე.  მათ   ინგლისურ ენაზე მოყვეს ქალთა დღის ისტორია და  წარადგინეს    ლექსები, რომლებითაც გამოხატეს თავიანთი სითბო და სიყვარული  დედების და ბებიების მიმართ.  კლუბის წევრებმა აგრეთვე    შეასრულეს   ხალხური ცეკვები .ბავშვებმა შეასრულეს  აჭარული, აფხაზური  და რაჭული ცეკვები. ღონისძიებაზე წარდგენილი იყო მუსიკალური ბარათი POWER POINT ის მეშვეობით.  ვიდეო ასახავდა  მოსწავლეებს თავიანთი დედებთან ერთად. აქტივობას დაესწრნენ  კლუბის წევრების მშობლები.მათ დიდი  ინტერესით  უსმენდნენ საკუთარი შვილების  ინგლისურენოვან მოლოცვებს და  მადლიერებით მოიხსენიეს კლუბის საქმიანობაში მათი შვილების აქტიური ჩართულობა.
10. კლუბში  2014-15  სასწავლო  წლებში  განხორციელებულ  ბოლო  აქტივობას  წარმოადგენდა  მოსწავლეებისათვის  სამახსოვრო  სერტიფიკატების  გადაცემა.
III. მოსწავლეთა  მიღწევები:
კინგსის  ოლიმპიადა:  IV კლასის მოსწავლეებმა: ლიზი ღაჭავამ და საბა ძიძიგურმა ასევე V კლასის მოსწავლემ ბარბარე ბაჯაძემ და V კლასის მოსწავლემ გია კეზევაძემ წარმატებით გაიარეს კინგსის ოლიმპიადის I და II დონეები და მოხვდნენ ქვეყნის საუკეთესო მოსწავლეთა შორის, რისთვისაც მათ გადაეცათ უნიკალური სერთიფიკატები კინგსელთათვის.
IV. მოსწავლეთა  კონფერენცია:
2015  წლის  22  აპრილს  გაიმართა  სასკოლო  კონფერენცია  თემაზე „ გარემოს  დაბინძურება  და  დაცვა“ რომელშიც  მონაწილეობა  მიიღო  ჩვენი  სკოლის  7-11  კლასის  15  მოსწავლემ. კონფერენციას წინ უსწრებდა ერთთვიანი მოსამზადებელი პერიოდი, რომლის განმავლობაში მოსწავლეებმა კონფერენციის ორგანიზატორებისგან, ლელა იმნაიშვილისგან და ნინო კანდელაკისგან რეკომენდაციები და მითითებები მიიღეს.დასახელდა  გამარჯვებული  თემა  რომლის  ავტორები  გახლდათ  მე-71 კლასის მოსწავლეები  ქრისტინე ერისთავი და მარიამ ნემსაძე.
V. მასწავლებელთა კონფერენციები:
1.მონაწილეობა  მივიღე  მასწავლებელთა  მეორე  ეროვნულ  კონფერენციაში  „ საუკეთესო პედაგოგიური პრაქტიკა“  ჩემს  კოლეგა  ნინო  კანდელაკთან  ერთად. ჩვენს მიერ  გატანილმა პროექტმა : Who Wants To Live Forever ( ვის უნდა ხანგრძლივად სიცოცხლე) გაიმარჯვა  უცხოურ  ენებში  დასავლეთ  საქართველოს  მასშტაბით  და  გადმოგვეცა  სერთიფიკატები  როგოორც  მონაწილეობისათვის  ასევე  როგორც  გამარჯვებული  თემის  ავტორებს.
2. 2015 წლის  30.05  მონაწილეობა  მივიღე   #40  საჯარო სკოლაში ჩატარებულ  მასწავლებელთა მეორე სასწავლო-მეთოდურ კონფერენციაში.
VI.კათედრაზე  გაზიარება:
      ინგლისური ენის სწავლება ხდება არა მარტო საგაკვეთილო პროცესის დროს. უცხო ენის სწავლების ერთ-ერთი ეფექტური გზა არის საგამნათლებლო პროექტით სწავლება. პროექტი როგორც მეთოდი გახდა მეტად აქტუალური ბოლო წლებში. მისი წარმატებულობა , როგორც არაფორმალური მეთოდი , თვანათლივ ასახავს ამა თუ იმ საჭირბოროტო თემის წინ წამოწევის აქტუალობას. მიგვაჩნია, რომ ამ მეთოდის გამოყენებით გავაღრმავებთ მოსწავლეებში ცოდნას, გავუნვითარებთ მოსწავლეებს საჭირო უნარებს და გავზრდით მათ მოტივაციას. სწორედ ამ აზრის გასაზიარებლად შევკრიბეთ ჩვენ, ლელა იმნაიშვილმა და ნინო კანდელაკმა, ჩვენი კოლეგები 12.12.14 ინგლისური ენის კათედრის სხდომაზე. ჩვენ გავუზიარეთ ჩვენს კოლეგებს ჩვენს მიერ განხორციელებული კვლევა-პროექტი სახელწოდებით “ WHO WANS TO LIVE FOREVER”( ვის უნდა ხანგრძლივა ცხოვრება’’).
VII. ტრენინგები
2014-15  სასწავლო  წ-ში  გავიარე  ტრენინგების  კურსი   :  Teaching  with  Technology   და  Intel  რომლებიც  ორიენტირებულია  იმაზე  თუ  როგორ  შეიძლება  გამოვიყენოთ  ტექნოლოგიები  ყველაზე  ეფექტურად  სწავლების  პროცესის  ხელშეწყობის,  მოსწავლეთა  სწავლის  შესაფასებლად  და  იმისათვის  ,რომ   სწავლა  სწავლების  პროცესი  გახდეს  საინტერესო  და  მიმზიდველი  .
VIII. თანამედროვე  ტექნოლოგიების  როლი  თანამედროვე  ცხოვრებაში
ყველას  კარგად  მოგვეხსენება  თანამედროვე  ტექნოლოგიების  როლი  თანამედროვე  ცხოვრებაში  და  მათი  გავლენა  ახალგაზრდა  თაობაზე.სწორედ  იმის  გათვალისწინებით  რომ  მოსწავლეები  დიდ  ინტერესს  იჩენენ  კომპიუტერული  ტექნიკისა  და  ინტერნეტის  მიმართ  მათთან  ერთად  მივიღე  გადაწყვეტილება  , რომ  ჩვენს  მიერ  განხორციელებული  სხვადასხვა  სახის  აქტივობები  აგვეტვირთა  ინტერნეტ  სივრცეში. ეს  ძალიან  დამეხმარა  მოსწავლეებში  მოტივაციის  ამაღლებასა  და  მათ  ჩართულობაში.
ჩემს  მიერ  მოწოდებული  ინფორმაციების  ვიდეო  და  ფოტო  მასალები  შეგიძლიათ  იხილოთ  ჩემს  ბლოგზე  რომლის  მისამართია :
IX . შემაჯამებელი  სამუშაოები:
5 ა- ბ  კლასებში  ჩავატარე  4-4  სულ  8  შემაჯამებელი  I  და  II  სამესტრში
9  კლასში  ჩავატარე  2 – 3  სულ  5  შემაჯამებელი  I  და  II  სამესტრში

ნინო კანდელაკი :



ნინო კანდელაკის მიერ განხორციელებული აქტივობები შეგიძლიათ  ნახოთ  ბლოგზე რომლის მისამართია  http://ninikolovesapples.blogspot.com/


   

აზა გაზდელიანი







 2014__2015  სასწავლო  წელს ჩავატარე შემდეგი აქტივობები:
მე 6 კლასში   დეკმბრის თვეში ჩავატარე: სამოდელო              გაკვეთილი თემაზე:  „ ფესტივალები“ ‘’festivals”. მიზანი: თანამედროვე ტექნოლოგიების დახმარებით სხვადასხვა ქვეყნების, მათი ეროვნული კულტურის( ცეკვების) შესახებ  ინფორმაციის  მიღება.
მე 6 კლასში ჩატარდა აქტივობა თემაზე:’’old  customs in the world” აქტივობის მიზანია დამოუკიდებლად ინფორმაციების მოძებნა ბუნებაში მიმდინარე ცვლილებების შესახებ. გამოსცეს პოსტერი   სახელწოდებით “Insects’’.
მე 6 კლასში ჩატარდა აქტივობა თემაზე   ‘’old customs in the world”. აქტივობის მიზანი: კვლევითი უნარების ჩამოყალიბება.  მათ მოიძიეს ინფორმაციები მსოფლიოს  სხვადასხვა კუთხეების შესახებ და გამოსცეს პოსტერი. მიზანი  მიღწეულია.
მე 6 კლასში  ჩატარდა აქტივობა თემაზე’’ Incas’’. აქტივობის მიზანია  ისტორიული ინფორმაციების მოძებნა ძველი ტომების შესახებ.ინგლისურად აღწერეს ძველი ტომების ჩაცმულობა,მათ მდიდრულ აღჭურვილობა .დაწერეს თემა  სახელწოდებით;’’ A massage  for the Inca  king”.  ეს  გადატანილ იქნა პოსტერზე და თავიანთი  წარმოსახვით  დახატეს  ტომის ბელადი.  მიზანი  მიღწეულია.
მე 11 კლასში ჩატარდა აქტივობა  თემაზე:  “I wish to be there“ აქტივობის მიზანია დამოუკიდებელი აზროვნების უნარის ჩამოყალიბება.ბავშვებმა გამოხატეს თავიანთი სურვილები, ისაუბრეს  სასურველ და საოცნებო ადგილებზე, მსოფლიოს ირგვლივ. მოიძიეს ინფორმაციები  კუნძულებსა და სხვადასხვა ქვეყნების შესახებ, გამოთქვეს სურვილები თუ სად იმოგზაურებდნენ  და არგუმენტირებულად ახნეს  მათ მიერ აღწერილი ადგილების ინტერესი. გამოსცეს  პოსტერი  სახელწოდებით  „I wish  to be there” მიზანი მიღწეულია.
I კლასში ჩატარდა შემაჯამებელი აქტივობა თემაზე:  ფერები, რიცხვები, ანბანი. აქტივობის მიზანია ერთი წლის ნასწავლი თემების ერთმანეთთან დაკავშირება და პრაქტიკაში გადატანა. ბავშვებმა გამოჭრეს ფერადი ქაღალდიდან ციფრები და ასოები. მიზანი მიღწეულია.

2014_ 2015 წელს  ჩატარდა შემდეგი რაოდენობის შემაჯამებლები: XII კლასში  I სემესტრში 3.II სემესტრში 2.    XI კლასში პირველ სემესტრში   2  შემაჯამებელი    მეორე სემესტრში   3.
        X კლასში პირველ სემესტრში  2 შემაჯამებელი, მეორე სემესტრში  3.
       VI კლასში  პირველ სემსტრში  4. მეორე სემესტრში 4.
   ყველა შემაჯამებელი  შესრულებულია.

                                          ლია  იმედაძე:



2014-2015სასწავლო  წელს  ჩავატარე შემდეგი  აქტივობები.

I კლასში   აპრილის  თვეში   გავაკეთეთ  გაკვეთილი  “We  study  the Alpabet”  პატარებმა
თავისი ხელით  გააპერადეს  და  გამოჭრეს  შესწავლილი ანბანის  ასოები  და  სემდეგ დაალაგეს ისინი  რიგის  მიხედვით.
მე-2  კლასებში  დეკემბრის  თვეში  ჩავატარე პროექტი  გაკვეთილი  “My favourite  season”
მოსწავლეებმა  ისაუბრეს თავიანთ  საყვარელ წელიწადის  დროებზე  და  თან  გააკეთეს  პოსტერები. 
VIII კლასში  თებერვლის თვეში  ჩავატარე პროექტი გაკვეთილი  “My favourite  sportsman”
მოსწავლეებმა  გააკეთეს  კედლის  გაზეთები   თავიანთ  საყვარელ  სპორტის სახეობასა  და სავარელ სპორცმენიის   შემდეგ მოხდა ამ  თემაზე  საუბრები.
აპრილის  თვეში  გაკვეთილის  თემიდან  გამომდინარე   ბავშვებმა  მოიძიეს  მასალები   დიდი ბრიტანეთის  შესახებ  და  გააკეთეს  პოსტერები  ბრიტანეთის  ღირშესანიშნავი  ადგილების  შესახებ.
IX  კლასში  ნოემბრის თვეში  ჩავატარე  საკლასო  პროექტი  Traditions “ მოსწავლეებმა მოიძიეს  იმფორმაციები სხვადასხვა  ქვეყნების  ტრადიციების შესახებ  და გააკეტეს   პოსტერები. 
მარტის  თვეში   ჩავატარეთ  გაკვეთილი  სპორტის  თემაზე ,   მოსწავლეებს ვთხოვე   ენახათ ფილმები  თემასთან დაკავსჰირებით და შემდეგ  გავმართეთ  დისკუსია   მათი საყვარელი სპორტის სახეობასა  და სპორცმენის შესახებ.
                                       

                                                                           თეა  ფხაკაძე  :


  ლია ჩუმაშვილი:

ვალერიან ვოლჩანსკი-რუსული  ენა



 ქეთევან ამბროლაძე-რუსული  ენა



ნატალია  ფესტვენიძე  - რუსული  ენა

ნათელა  არნანია -  რუსული  ენა

    

No comments:

Post a Comment