საკლასო პროექტი:,, მსხლის ხის ფერმა"
(ქვემოთ მოცემული ლინკებით შეგიძლიათ ნახოთ ვიდეოები !!! )
სხვადასხვა ტიპის კლასგარეშე აქტივობები ხელს უწყობს
მოსწავლეთა შემეცნებითი ინტერესების, მათ პიროვნულ და სოციალურ განვითარებასა და თვითაქტუალიზაციას.
სკოლებში, სადაც არსებობს არაფორმალური განათლების კომპონენტები, მოსწავლეები უკეთესი
აკადემიური მოსწრებითა და თანამშრომლობის უნარით
გამოირჩევიან, იშვიათად აქვთ დისციპლინასთან დაკავშირებული პრობლემები, გამოირჩევიან
ასევე საკუთარი თავისადმი დადებითი დამოკიდებულებითა და თვითეფექტიანობის განცდით. სწორედ ამის გათვალისწინებით გადავწყვიტე, განმეხორციელებინა
საკლასო პროექტი, ამჯერად სახელწოდებით: ,,მსხლის ხის ფერმა“ – ‘’Pear
Tree Farm“.ამ თემის შერჩევა განაპირობა
რამდენიმე ფაქტორმა, ერთ-ერთი გახლავთ ის, რომ აღნიშნული თემა დიალოგების სახით მოცემული
არის ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ გრიფმინიჭებულ სახელმძვანელოს English
World 3 რამდენიმე გაკვეთილში,
მოსაწყენი და ერთფეროვანი რომ არ ყოფილიყო ჩემი მოსწავლეებისათვის აღნიშნული თემა გადავწყვიტეთ
პროექტის ფარგლებში სხვადასხვა აქტივობების განხორციელება: ვიდეო რგოლებში გაგვეცოცხლებინა
პერსონაჟები და პოსტერის სახით წარმოგვედგინა მსხლის ხის ფერმა.ჩემთვის,როგორც ინგლისური
ენის მასწავლებლისათვის, მთავარ მიზანს წარმოადგნდა ის, რომ ჩემს მოსწავლეებს შეძლებოდათ
აღნიშნულ თემაზე ინგლისურ ენაზე საუბარი.
პროექტის
აქტუალობა:
§ გასაჭირში მყოფი ადამიანისადმი დახმარების სურვილის გაჩენა
§ თემა მოცემული არის
ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ
გრიფმინიჭებულ სახელმძვანელოს English World 3 რამდენიმე
გაკვეთილში.
პროექტის მიზანი :
§ მოსწავლეებში
მოხდეს ლექსიკური მარაგის გამდიდრება
აღნიშნულ თემასთან დაკავშირებით, რათა მათ შეძლონ ინგლისურ ენაზე საუბარი.
§ მოსწავლეებში
ეფექტური კომუნიკაციის და თანამშრომლობის
უნარების ჩამოყალიბება
§ თანამედროვე ტექნოლოგიების დახმარებით სხვადასხვა რესურსების შექმნა აღნიშნული თემის პოპულარიზაციისათვის.
საგნობრივი სტანდარტი:
უცხ.დ.III 8-11
პროექტის ამოცანები:
§ მოსწავლეებში
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება აღნიშნულ თემასთან დაკავშირებით რათა მათ შეძლონ ინგლისურ ენაზე საუბარი.
§ მოსწავლეებში
ეფექტური კომუნიკაციის და თანამშრომლობის
უნარების ჩამოყალიბება.
§ თანამედროვე ტექნოლოგიების დახმარებით სხვადასხვა რესურსების შექმნა აღნიშნული თემის პოპულარიზაციისათვის.
პროექტის განხორციელების წინაპირობები:
მოსწავლეები ფლობენ გარკვეულ
საბაზისო უნარ-ჩვევებს (წერით, კითხვით და
ზეპირმეტყველებითს) ასევე შეუძლიათ ხატვა და თანამედროვე ტექნოლოგიების გამოყენება
(კომპიუტერის საშუალებით საჭირო ინფორმაციების მოძიება, ასევე ციფრული ტექნოლოგიების
დახმარებით რესურსების შექმნა ,ატვირთვა და
გაზიარება.)
პროექტის ფარგლებში განხორციელებული აქტივობები:
1.
სკოლის სახელმძღვანელოში
მოცემული დიალოგების გაცნობა.
2.
ფერმის ცხოველებზე დამატებითი
ინფორმაციებისა და მათი სურათების მოძიება.
3.
მოძიებული ინფორმაციებითა
და სურათებით პოსტერის დამზადება.
4.
მოსწავლეების მიერ გადაღებული
ვიდეო რგოლების ინტერნეტ სივრცეში ატვირთვა , გაზიარება.
პროექტში მონაწილეები: 3 ა/გ კლასის
მოსწავლეები.
პროექტის მონიტორინგისა დაშეფასების სტრატეგია:
მთელი პროექტის განმავლობაში ვაწარმოებდი
მონიტორინგს, რაც დამეხმარა გამომევლინა და შეძლებისდაგვარად აღმოგვეფხვრა გარკვეული ხარვეზები.
მიუხედავად
მოსწავლეების ჩართულობისა პროექტში და მათი ინტერესისა, რამდენიმე მშობლის მხრიდან
პროექტის დასაწყისში,გამოიკვეთა მოსაზრება, რომ
ცხოველების შესახებ დამატებითი ინფორმაციების მოძიება იყო დროის ფუჭი კარგვა
და ეს არაფერს მისცემდა მათ შვილებს, მაგრამ გარკვეული დროის შემდეგ როცა მშობლებმა
ნახეს , რომ ბავშვებმა შეძლეს პოსტერის დამზადება და მასზე მოცემული ცხოველების შესახებ
ინფორმაციების გადმოცემა, შეძლეს როლებში დიალოგის გათამაშება და კამერასთან თავისუფლად
მუშაობა, მშობლების უმრავლესობამ აზრი შეიცვალა და პროექტის ბოლოს მადლობის ნიშნად
უამრავი მოწონება და სასიამოვნო კომენტაარები დაურთეს ვიდეო რგოლებს რაც ნიშნავდა იმას,
რომ ჩვენ შევძელით ამ ხარვეზის დაძლევა და
ჩვენი პროექტი წარმატებით განხორციელდა. ჩვენ გავედით მთავარ მიზანზე: მოსწავლეებმა
გაიმდიდრეს ლექსიკური მარაგი აღნიშნულ თემასთან
დაკავშირებით. მათ შეძლეს მოცემულ თემაზე ინგლისურ ენაზე საუბარი .მოსწავლეებს ჩამოუყალიბდათ ეფექტური კომუნიკაციის და თანამშრომლობის უნარები.თანამედროვე ტექნოლოგიების
დახმარებით, აღნიშნული თემის პოპულარიზაციისათვის შექმნეს სხვადასხვა რესურსი: პოსტერები
და ვიდეო რგოლები.
პროექტმა
არა მხოლოდ მონაწილე მოსწავლეებში, არამედ სასკოლო საზოგადოებაშიც დიდ ინტერესი და
გამოხმაურება გამოიწვია.
პროექტის განხორციელების შესაძლო ხარვეზები და რისკები
და მათი თავიდან აცილების გზები:
პოსტერებისა
და ვიდეო რგოლების დამზადება,რაც გარკვეულ რესურსს მოითხოვდა, სკოლის დირექციის დახმარებით
წარმატებით დაიძლია.
ასევე
დაგვიანდა და მომავალი წლისთვის გადაიდო ნერგების დარგვა, რადგან პროექტი მარტის თვეში
დაიწყო და მაკულატურის შეგროვება და რეალიზება დროში გადაიწია.
მოსალოდნელი შედეგები:
§ მოსწავლეებში
მოხდება ლექსიკური მარაგის გამდიდრება
აღნიშნულ თემასთან დაკავშირებით და ისინი შეძლებენ ინგლისურ ენაზე საუბარს.
§ მოსწავლეებს
ჩამოუყალიბდება კომუნიკაციის და თანამშრომლობის
უნარები.
§ თანამედროვე ტექნოლოგიების დახმარებით შექმნიან სხვადასხვა
რესურს აღნიშნული თემის პოპულარიზაციისათვის.
პროექტის განხორციელებისათვის
დრო
- 2017-18 სასწავლო წლის აპრილი-ივნისი
ეტაპი
|
აქტივობები
|
განხორციელების ვადები
|
|
|
|
აპრილი
|
მაისი
|
1
|
ფერმის ცხოველებზე დამატებითი
ინფორმაციებისა და მათი სურათების მოძიება.
|
|
|
2
|
მოძიებული ინფორმაციებითა და
სურათებით პოსტერის დამზადება.
|
|
|
3
|
მოსწავლეების მიერ გადაღებული ვიდეო
რგოლების ინტერნეტ სივრცეში ატვირთვა , გაზიარება.
|
|
|
4
|
მოსწავლეებისათვის სერტიფიკატების გადაცემა
|
|
|
საგანმანათლებლო პროექტის რეფლექსია :
პროექტის ‘’Pear Tree Farm“ განხორციელების იდეას საფუძვლად უდევს რამოდენიმე
მიზეზი. პირველ და უმთავრეს მიზეზად მიმაჩნია ის, რომ ზოგადად სხვადასხვა ტიპის კლასგარეშე
აქტივობა და ამ კონკრეტულ შემთხვევაში სასწავლო პროექტი, მოსწავლეებს საშუალებას აძლევს
გამოავლინონ საკუთარი ნიჭი და შესაძლებლობები, რაც თავისთავად უწყობს
ხელს ბავშვის სრულფასოვან განვითარებასა და თვითაქტუალიზაციას. მოსწავლეები
გამოირჩევიან უკეთესი აკადემიური მოსწრებითა და
თანამშრომლობის უნარით, ასევე საკუთარი თავისადმი დადებითი დამოკიდებულებითა
და თვითეფექტიანობის განცდით. მეორე და არანაკლებ მნიშვნელოვან მიზეზს, ჩემთვის როგორც
ინგლისური ენის მასწავლებლისათვის, წარმოადგენდა ის, რომ ჩემს მოსწავლეებს პროექტის ბოლოს
დაუგროვდათ გარკვეული ლექსიკური მარაგი.
პროექტის განხორციელების შედეგად მივაღწიემთავარმიზანს: მოსწავლეებში გაიზარდა ლექსიკური
მარაგი და მათ შეძლეს ინგლისურ ენაზე საკუთარი აზრის გამოხატვააღნიშნულ თემასთან დაკავშირებით.ჩამოუყალიბდათ გასაჭირში მყოფი ადამიანისადმი დახმარების უნარები.ასევე, ეფექტური კომუნიკაციის და თანამშრომლობის უნარები და თანამედროვე ტექნოლოგიების
დახმარებით შექმნეს სხვადასხვა რესურსი აღნიშნული
თემის პოპულარიზაციისათვის.
მოსწავლეებმა ერთი იდეის
ფარგლებში შექმნეს საერთო პროდუქტები: პოსტერები, და
ვიდეორესურსი.
პროექტის ფარგლებში განხორციელებული აქტივობები პერიოდულად
იტვირთებოდა სკოლის Facebook
გვერდზე.
გამოყენებული ლიტერატურა:
1.
ეროვნული სასწავლო გეგმა
2. ინგლისური ენის სახელმძღვანელო English World 3
პროექტ-გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებელი: ლელა იმნაიშვილი
კლასი: II
საგანი: ინგლისური
თარიღი: 23.05.2017
თემა: წელიწადის დროები
დრო: 45 წთ.
მოსწავლეთა პროფილი: 26
გაკვეთილის მიზანი:
Ø მოსწავლეები გაკვეთილზე განხორციელებული აქტივობების შედეგად მიღებული ინფორმაციებისა და წინასწარ შექმნილი რესურსების გამოყენებით შეძლებენ პოსტერების დამზადებას და პრეზენტაციების გაკეთებას წელიწადის დროებზე.
ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტი:
უცხ.დ.II.1. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მითითებებისა და სავარჯიშოს უმარტივესი ინსტრუქციების გაგება.
უცხ.დ.II.6. მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ილუსტრირებული ტექსტების გაგება
უცხ.დ.II.10. მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
უცხ.დ.II.14. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს თანაკლასელებთან და მასწავლებელთან თანამშრომლობის საწყისი ჩვევები.
საჭირო წინარე ცოდნა და უნარ-ჩვევები:
Ø მოსწავლეებმა იციან წელიწდის დროების, თვეების სახელწოდებები და გაკვეთილის თემის შესაბამისი ლექსიკური ერთეულები, დამზადებული აქვთ პოსტერებისათვის საჭირო რესურსები
შეფასება და თვითშეფასება: გაკვეთილზე გამოვიყენებ განმავითარებელ შეფასებას.
სასწავლო მასალა და რესურსები:მოსწავლის წიგნი:English World 2, ჩხირები, თაბახის ფურცლები, ფერადი ვატმანის ქაღალდები,მაგნიტური დაფა, მაგნიტები, წებო, მოსწავლეების მიერ დამზადებული რესურსები პოსტერისათვის.
აქტივობა # 1
საორგანიზაციო საკითხები:მოსწავლეთა რაოდენობის აღრიცხვა,გაკვეთილის თემის, მიზნისა და შეფასების კრიტერიუმების გაცნობა.
5წთ.
ატივობის მიზანი:
მოსწავლეები გაეცნობიან გაკვეთილის თემას, მიზანსა და შეფასების კრიტერიუმებს.
აქტივობის აღწერა:
მოსწავლეებს შევახსენებ გაკვეთილის თემას და დაფაზე გამოვაკრავ მიზანსა და შეფასების კრიტერიუმებს
აქტივობა # 2
გონებრივი იერიში(ინდივიდუალური)
8წთ.
ატივობის მიზანი:
მოსწავლეებში წინარე ცოდნის გააქტიურება.
აქტივობის აღწერა:
მოსწავლეებს დაუსვამ შეკითხვებს იმაზე თუ რამდენი დრო და თვეა წელიწდში, რომელია ისინი,რმდენი დღეა კვირაში და ა.შ.
აქტივობა # 3
თვეების დაკავშირება შესაბამის დროსთან (ინდივიდუალური)
5წთ.
ატივობის მიზანი:
მოსწავლეებმა შეძლონ თვეების დაკავშირება შესაბამის დროებთან
აქტივობის აღწერა:
4 მოხალისე მოსწავლე მერხზე მოთავსებულ თვეების სახელწოდებებს შეუსაბამებენ დაფაზე მიწებებულ წელიწადის დროებს.
აქტივობა # 4
ტექსტის წაკითხვა და თარგმნა (ინდივიდუალური)
10წთ.
ატივობის მიზანი:
მოსწავლეები წაიკითხავენ და გადათარგმნიან გაკვეთილის თემის შესაბამის ტექსტს .
აქტივობის აღწერა:
მოსწავლეები წაიკითხავენ და გადათარგმნიან საელმძღვანელოში მოცემულ ტექსტს, რადგან აქტივობა ინდივიდუალურია მოსწავლეთა ობიექტურად ჩართვის მიზნით ინსტრუმენტად გამოვიყენებ ე.წ. ჩხირებს რომლებზეც მოსწავლეთა სახელებია მითითებული.
აქტივობა # 5
პოსტერებზე მუშაობა.(ჯგუფური)
7წთ.
ატივობის მიზანი:
მოსწავლეები შეძლებენ წინასწარ დამზადებული რესურსების გამოყენებით შექმნან პოსტერები.
აქტივობის აღწერა:
მოსწავლეთა ჯგუფებიდან თითო მოხალისე აირჩევს კონვერტის სახით მოცემულ საჭირო რესურსებს და ჯგუფურად იმუშავებენ პოსტერების შექმნაზე.
აქტივობა # 6
პრეზენტაცია (ინდივიდუალური ან წყვილებში)
5წთ.
ატივობის მიზანი:
მოსწავლე შეძლებს ისაუბროს წელიწადის კონკრეტულ დროზე.
აქტივობის აღწერა:
ჯგუფის წევრები თავად გადაწყვეტენ თუ ვინ გააკეთებს პრეზენტაციას , ეს შეიძლება იყოს ინდივიდუალური ასევე შეიძლება პრეზენტაცია წარმოგვიდგინონ წყვილებში.
აქტივობა #7
საშინაო დავალება(ინდივიდუალური)
3წთ.
ატივობის მიზანი:
მოსწავლემ შეძლოს სამუშაო რვეულში მოცემული სურათების აღწერა
აქტივობის აღწერა:
მოსწავლეები შეასრულებენ სამუშაო რევულში გვ. 69 მოცემულ აქქტივობას
შეფასება:
განმავითარებელი
2წთ.
მასწავლებელი: ლელა იმნაიშვილი
კლასი: II
საგანი: ინგლისური
თარიღი: 23.05.2017
თემა: წელიწადის დროები
დრო: 45 წთ.
მოსწავლეთა პროფილი: 26
გაკვეთილის მიზანი:
Ø მოსწავლეები გაკვეთილზე განხორციელებული აქტივობების შედეგად მიღებული ინფორმაციებისა და წინასწარ შექმნილი რესურსების გამოყენებით შეძლებენ პოსტერების დამზადებას და პრეზენტაციების გაკეთებას წელიწადის დროებზე.
ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტი:
უცხ.დ.II.1. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მითითებებისა და სავარჯიშოს უმარტივესი ინსტრუქციების გაგება.
უცხ.დ.II.6. მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ილუსტრირებული ტექსტების გაგება
უცხ.დ.II.10. მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
უცხ.დ.II.14. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს თანაკლასელებთან და მასწავლებელთან თანამშრომლობის საწყისი ჩვევები.
საჭირო წინარე ცოდნა და უნარ-ჩვევები:
Ø მოსწავლეებმა იციან წელიწდის დროების, თვეების სახელწოდებები და გაკვეთილის თემის შესაბამისი ლექსიკური ერთეულები, დამზადებული აქვთ პოსტერებისათვის საჭირო რესურსები
შეფასება და თვითშეფასება: გაკვეთილზე გამოვიყენებ განმავითარებელ შეფასებას.
სასწავლო მასალა და რესურსები:მოსწავლის წიგნი:English World 2, ჩხირები, თაბახის ფურცლები, ფერადი ვატმანის ქაღალდები,მაგნიტური დაფა, მაგნიტები, წებო, მოსწავლეების მიერ დამზადებული რესურსები პოსტერისათვის.
აქტივობა # 1
საორგანიზაციო საკითხები:მოსწავლეთა რაოდენობის აღრიცხვა,გაკვეთილის თემის, მიზნისა და შეფასების კრიტერიუმების გაცნობა.
5წთ.
ატივობის მიზანი:
მოსწავლეები გაეცნობიან გაკვეთილის თემას, მიზანსა და შეფასების კრიტერიუმებს.
აქტივობის აღწერა:
მოსწავლეებს შევახსენებ გაკვეთილის თემას და დაფაზე გამოვაკრავ მიზანსა და შეფასების კრიტერიუმებს
აქტივობა # 2
გონებრივი იერიში(ინდივიდუალური)
8წთ.
ატივობის მიზანი:
მოსწავლეებში წინარე ცოდნის გააქტიურება.
აქტივობის აღწერა:
მოსწავლეებს დაუსვამ შეკითხვებს იმაზე თუ რამდენი დრო და თვეა წელიწდში, რომელია ისინი,რმდენი დღეა კვირაში და ა.შ.
აქტივობა # 3
თვეების დაკავშირება შესაბამის დროსთან (ინდივიდუალური)
5წთ.
ატივობის მიზანი:
მოსწავლეებმა შეძლონ თვეების დაკავშირება შესაბამის დროებთან
აქტივობის აღწერა:
4 მოხალისე მოსწავლე მერხზე მოთავსებულ თვეების სახელწოდებებს შეუსაბამებენ დაფაზე მიწებებულ წელიწადის დროებს.
აქტივობა # 4
ტექსტის წაკითხვა და თარგმნა (ინდივიდუალური)
10წთ.
ატივობის მიზანი:
მოსწავლეები წაიკითხავენ და გადათარგმნიან გაკვეთილის თემის შესაბამის ტექსტს .
აქტივობის აღწერა:
მოსწავლეები წაიკითხავენ და გადათარგმნიან საელმძღვანელოში მოცემულ ტექსტს, რადგან აქტივობა ინდივიდუალურია მოსწავლეთა ობიექტურად ჩართვის მიზნით ინსტრუმენტად გამოვიყენებ ე.წ. ჩხირებს რომლებზეც მოსწავლეთა სახელებია მითითებული.
აქტივობა # 5
პოსტერებზე მუშაობა.(ჯგუფური)
7წთ.
ატივობის მიზანი:
მოსწავლეები შეძლებენ წინასწარ დამზადებული რესურსების გამოყენებით შექმნან პოსტერები.
აქტივობის აღწერა:
მოსწავლეთა ჯგუფებიდან თითო მოხალისე აირჩევს კონვერტის სახით მოცემულ საჭირო რესურსებს და ჯგუფურად იმუშავებენ პოსტერების შექმნაზე.
აქტივობა # 6
პრეზენტაცია (ინდივიდუალური ან წყვილებში)
5წთ.
ატივობის მიზანი:
მოსწავლე შეძლებს ისაუბროს წელიწადის კონკრეტულ დროზე.
აქტივობის აღწერა:
ჯგუფის წევრები თავად გადაწყვეტენ თუ ვინ გააკეთებს პრეზენტაციას , ეს შეიძლება იყოს ინდივიდუალური ასევე შეიძლება პრეზენტაცია წარმოგვიდგინონ წყვილებში.
აქტივობა #7
საშინაო დავალება(ინდივიდუალური)
3წთ.
ატივობის მიზანი:
მოსწავლემ შეძლოს სამუშაო რვეულში მოცემული სურათების აღწერა
აქტივობის აღწერა:
მოსწავლეები შეასრულებენ სამუშაო რევულში გვ. 69 მოცემულ აქქტივობას
შეფასება:
განმავითარებელი
2წთ.
გაკვეთილის თემა: ,,ბუნების ძალა“
სწავლების საფეხური: 7ბ კლასი
მოსწავლეთა პროფილი: 26
პედაგოგი: ლელა იმნაიშვილი
თარიღი: 17.02.2017
განხორციელებული აქტივობა: პოსტერის დამზადება და პრეზენტაცია.
მისაღწევი შედეგი და ინდიკატორები : უცხ.დ.
გაკვეთილის მიზანი: გავეცნოთ დამატებით ინფორმაციებს ბუნებრივი მოვლენების შესახებ
წინასწარი ცოდნა: მოსწავლეები გაეცნობიან
სახელმძღვანელოში მოცემულ
ინფორმაციებს ბუნებრივი მოვლენების შესახებ შესახებ.
სასწავლო მასალა და რესურსები: ინგლისურის სახელმძღვანელო და მოსწავლის რვეული ,,Top Score 1“ , ფოტო სურათები , საწერ კალამი, ვატმანის ქაღალდი ,ფერადი ფანქრები , მარკერები.
გაკვეთილის მიმდინარეობა:
1.
მისალმება და სიის ამოკითხვა 5წთ.
3.
სახელმძღვანელოში მოცემული ტექსტის კითხვა
10 წთ.
2.
მოსწავლეთა ჯგუფის მიერ პოსტერზე მუშაობა 20 წთ.
4.
მოსწავლეთა ჯგუფების მიერ პრეზენტაციის წარმოდგენა : 10 წთ.
პროექტი-გაკვეთილი
გაკვეთილის თემა: ,,წარსულის გმირები“
სწავლების საფეხური: 7ბ კლასი
მოსწავლეთა პროფილი: 26
პედაგოგი: ლელა იმნაიშვილი
თარიღი: 30.01.2017
განხორციელებული აქტივობა: პოსტერის დამზადება და პრეზენტაცია.
მისაღწევი შედეგი და ინდიკატორები : უცხ.დ.
გაკვეთილის მიზანი: გავიცნოთ გმირები წარსულიდან
წინასწარი ცოდნა: მოსწავლეები გაეცნენ
სახელმძღვანელოში მოცემულ
ინფორმაციებს გმირების შესახებ.
სასწავლო მასალა და რესურსები: ინგლისურის სახელმძღვანელო და მოსწავლის რვეული ,,Top Score 1“ , ფოტო სურათები , საწერ კალამი, ვატმანის ქაღალდი ,ფერადი ფანქრები , მარკერები.
გაკვეთილის მიმდინარეობა:
1. მისალმება და სიის ამოკითხვა 5წთ.
3. სახელმძღვანელოში მოცემული ტექსტის კითხვა 10 წთ.
2. მოსწავლეთა ჯგუფის მიერ პოსტერზე მუშაობა 20 წთ.
4. მოსწავლეთა ჯგუფების მიერ პრეზენტაციის წარმოდგენა : 10 წთ.
მზა პროდუქტი
პროექტ-გაკვეთილი "Deep Sea Animals"
მე-6ბ. კლასის მოსწავლეები წარმოგიდგენთ პროექტს ინგლისურ ენაში ,,ღრმა ზღვის ცხოველებზე" - "Deep Sea Animals"
პროექტი - გაკვეთილი ინგლისურ ენაში
სწავლების საფეხური: 5ა -5ბ კლასები
მოსწავლეთა პროფილი: 20
პედაგოგი: ლელა იმნაიშვილი
თარიღი: 30.03.15
გაკვეთილის აქტუალობა: გაკვეთილი ეხება ისეთ თემას როგორიცაა :
ძველი ჩინური გამოგონებები
მისაღწევი შედეგი და ინდიკატორები : უცხ.დ. IV 1-4,10,14-20,22
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეებმა გაიღრმაონ ცოდნა 5 უძველესი ჩინური გამოგონების შესახებ და მოახდინონ დაკვირვება მათ მიერვე ჩატარებულ ექსპერიმენტებზე, მიიღონ დამატებითი ინფორმაცია სხვა უძველეს ჩინურ გამოგონებებზე სკაიპის გამოყენაბით ინგლისურენოვანი მოსაუბრის, ჩვენი ყოფილი თანამასწავლებლის No Mi - გან რომელიც ამჟამად იმყოფება ჩინეთში.
წინასწარი ცოდნა: მოსწავლეები ინგლისურის სახელმძღვანელოში გაეცნობიან ინფორმაციებს უძველეს ჩინურ გამოგონებებზე.
სასწავლო მასალა და რესურსები: ინგლისურის სახელმძღვანელო “English World“ დ.4, ვიდეო და ფოტო მასალა, წებო, მაგნიტი,
კომპიუტერი და პროექტორი, მარკერები,
სხვადასხვა სახის ქაღალდები , ვატმანის ქაღალდი,
კომპასი, საშლელი, წყალი, ჯამი, ბლენდერი,
საშრობი, სამაგრები, ერთჯერადი თეფშები და
ქინძისთავი , მარლა, ფეიერვერკი ...
გაკვეთილის მიმდინარეობა:
1. მისალმება და სიის ამოკითხვა 2წთ.
2.’’Warm up ” მოსწავლეები ჩამოთვლიან სხვადასხვა გამოგონებებს 3წთ.
და 2 მოხალისე მოსწავლე დააჯგუფებს მათ ახალ და ძველ გამოგონებებბად.
3.მოსწავლეთა ჯგუფები წარმოგვიდგენენ საკუთარ პრეზენტაციებს და 20წთ.
შემოგვთავაზებენ ექსპერიმენტებს:
ა) ჯგუფი ‘’ Paper”
ბ)ჯგუფი ‘’ Printing”
გ)ჯგუფი ‘’ Silk”
დ)ჯგუფი ‘’ Compass”
ე)ჯგუფი ‘’ Gunpowder”
4. სკაიპის საშუალებით ჩვენი ყოფილი თანამასწავლებელი ნოუ მაი ჩაგვერთვება ჩინეთიდან და მოსწავლეებს მიაწოდებს ინფორმაციას ჩინურ გამოგონებებზე. 10წთ.
5. მოსწავლეები მოსმენილი ინფორმაციის მიხედვით უპასუხებენ შეკითხვებს. 5წთ.
6. ერთერთი მოსწავლე პაუერპოინტის სახით გააკეთებს გაკვეთილის ერთგვარ შეჯამებას 5წთ.
მოსწავლეთა თვითშეფასება
5ა და 5ბ კლასებში მოეწყო პროექტის:“Chiness Inventions” პრეზენტაცია და სკაიპით ჩართვა უცხოელ თანამასწავლებელთან No My, რომელიც ამჟამად იმყოფება ჩინეთში.
მოსწავლეებმა მოახდინეს თვითშეფასება,რომელსაც ქვემოთ წარმოგიდგენთ:
ლუკა ნიგურიანი 5ა:ამ პროექტის დახმარებით მე გავიგე რომ ფეიერვერკი,აბრეშუმი,კომპასი და ქაღალდი ჩინელებმა გამოიგონეს.ჩემთვის სიახლე იყო სკაიპით ჩართვისას ნოუ მაიმ არომ გვითხრა კბილის ჯაგრისიც ჩინელების გამოგონებააო და თურმე ყველაზე ძველი ჩაის ხე რომელიც 3200 წლისაა ჩინეთშია.
ტექნიკური პრობლემების გამო სკაიპში ჩართვა ხარვეზებით მიმდინარეობდა მაგრამ დრო და დრო ლელა მასწავლებელი გვითარგმნიდა და ჩვენ ყველაფერი გავიგეთ.
მიუხედავად იმისა რომ ძალიან ვნერვიულობდი ეს მაინც გადავლახე და ყველაფერმა კარგად ჩაიარა,მოვახერხე კარგად წარმომედგინა ჩემი პროექტი ქაღალდის შესახებ ჩემი თანაგუნდელების დახმარებით რომელიც ასევე ძალიან მოეწონათ:დირექტორს,დამსწრე პედაგოგებს და მშობლებს.
მე ძალიან მომეწონა ექსპერიმენტი კომპასის შესახებ და ჯგუფური მუშაობა საათების დასამზადებლად სასკოლო პროექტისათვის.მე ძალიან კმაყოფილი დავრჩი.
საბა ბენდელიანი 5 ა მე არ ვიცოდი რომ კომპასი ჩინელებმა შექმნეს ეს გავიგე პროექტის დახმარებით. სკაიპით ჩაგვერთო ნოუ მაი რადგან ის ჩინეთშ იმყოფება. მან ასევე გვითხრა რომ ჩაის ხე იყო 3200 წლის.
ისიც გავიგე რომ ისინი ხისბლოკებზე ორნამენტებს სახავდნენ და ეს იყო რთული საქმე, მათ გამოიგონეს რაკეტა, ქაღალდის ფული და კბილის ჯაგრისი. მე ძალიან მომეწონა ჩვენი პროექტი მაგრამ უკეთსი იქნებოდა ხარვეზების გარეშე რო მომხდარიყო სკაიპით ჩართვა.
ბარბარე ბაჯაძე 5ა : მე ვიცოდი რომ ქაღალდი,ფეერვერკი და აბრეშუმი ჩინური გამოგონებები იყო, მაგრამ მე გავიგე რომ კბილის ჯაგრიში, ჩაის წარმოება და ბეჭვდაც ჩინელებს გამოუგონებია. ჩვენს პროექტში ჩინეთიდან სკაიპით ჩაგვერთო ჩვენი უცხოელი თანამასწავლებელი ნოუ მაი მაგრამ სამწუხაროდ ტექნიკური ხარვეზების გამო ბოლომდე ვერ უყურა ჩვენს პროექტს. ჩვენმა გაკვეთილმა წარმატებით ჩაიარა მე ყველაფერი მომეწონა.
მათე გოგოლაძე 5ა : ჩვენ გავაკეთეთ პროექტის პრეზენტაცია თემაზე : ჩინური გამოგონებები. ჩვენ დავიყავით ჯგუფებად და წარმოვადგინეთ პრეზენტაციები პოსტერების სახით სხვადასხვა გამოგონებებზე. მე და ჩემმა ჯგუფმა წარმოვადგინეთ პრეზენტაცია კომპასზე და დანარჩენ ჯგუფებს და დამსწრე საზოგადოებას წარმოვუდგინეთ ექსპერიმენტი თუ როგორ შეიძლება კომპასის გარეშე, ნემსით,ტივტივათი და წყლით ჩრდილოეთის მოძებნა და ორიენტირება.
ეს იყო ერთერთი ყველაზე საინტერესო პროექტი რომელშიც მონაწილეობა მიმიღია. კარგი იქნებოდა რომ ასეთი პროექტები ხშირად ტარდებოდეს. მინდა რომ ნოუ მაი ისევ ჩამოვიდეს საქართველოში.
ცოტნე გვანცელაძე 5ა : ჩვენ ჩავატარეთ პროექტი ჩინურ გამოგონებებზე. მე ამ პროექტით ბევრი რამ გავიგე. კარგი იქნებოდა როდესაც ფეევერკებზე გავაკეთეთ პრეზენტაცია ამ დროს ერთი ფეევერკი გაგვეშვა. კარგი იქნება ასეთი პროექტი ბევრი ჩატარდეს.
ირაკლი გავაშელაშვილი 5ა : მე ცოტა რამ ვიცოდი ჩინურ გამოგონებებზე ჩვენი სახელმძღვანელოდან. მაგრამ უფრო მეტი რამ შევიტყვე როდესაც სკაიპით ჩაგვერთო ნოუ მაი. მან მოგვითხრო ბევრი რამ სხვადასხვა ჩინურ გამოგონებებზე მე კი ყველაზე მეტად დამამახსოვრდა ინფორმაცია : ჩაის ხისა და მექანიკურ საათის შესახებ.
ძალიან მინდოდა ჩვენ პროექტს დასწრებოდა ჩემი დამრიგებელიც.
რეზო კურტანიძე 5ა : ჩვენ გავაკეთეტ პროექტი ჩინურ გამოგონებებზე რომლის დროსაც ჩინეთიდან სკაიპით ჩაგვერთო ნოუ მაი, მართალია იყო ცოტაოდენი ინტერნეტ ხარვეზები მაგრამ ყველაფერმა მაინც ძალიან კარგად ჩაიარა. მე ძალიან მომეწონა პროექტი მაგრამ გული დამწყდა რომ ჩვენი დამრიგებელი არ გვესწრებოდა.
ლუკა მუკბანიანი 5ა : ეს იყო ძალიან საინტერესო პროექტი განსაკუთრებით მომეწონა ექსპერიმენტები ქაღალდზე და კომპასზე და ის რომ ყველა ბავშვმა შეცდომების გარეშე შეძლო პოსტერების პრეზენტაცია.
გია კეზევაძე 5 ბ:ეს პრეზენტაცია მე იმიტომ მომეწონა, რომ ყველა მოსწავლემ კარგად წარმოაჩინა საკუთარი შესაძლებლობები. ყველამ კარგად უთხრა მსმენელს თავისი სათქმელი. ერთადერთი ის არ მომეწონა რომ ტექნიკური ხარვეზების გამო ნოუმაიმ ბოლომდე ვერ მოისმინა ჩვენი პრეზენტაცია.
თამარ გოცაძე 5ბ: მე ვფიქრობ რომ ჩვენი პროექტი ძალიან საინტერესო იყო მითუმეტეს რომ ჩინეთიდან სკაიპით ჩაგვერთო ჩვენი საყვარელი თანამასწავლებელი ნოუმაი. ჩვენ ის ძალიან გვენატრებოდა და ამიტომაც ძალიან გაგვიხარდა მისი ნახვა. გული დამწყდა რომ პროექტის პრეზენტაციაზე ვერ დაგვესწრო ჩვენი დამრიგებელი და ნინო მასწავლებელი.
მარიამ ტურავა 5ბ:მე ძალიან მომეწონა ჩვენი გაკვეთილი მართალია ყველანი ძალიან დაძაბებულები ვიყავით მაგრამ ყველაფერი მშვენივრად გამოგვივიდა. მე ძალიან კმაყოფილი დავრჩი.
შორენა ღვინჯილია 5ბ:მე ძალიან მომეწონა ჩვენი პროექტი განსაკუთრებით კი ის ნაწილი როცა ჩემმა მეგობრებმა წარმოადგინეს ექსპერიმენტები ქაღალდზე და კომპასზე.ჩვენ წინასწარ ვიცოდით რომ საკაიპით ჩაგვერთვებოდა ნოუმაი რაც ჩვენთვის დამატებითი სტიმული იყო რადგანაც ჩვენ ის ძალიან გვიყვარდა და მოგვწონდა მასთან მუშაობა როდესაც ის საქართველოში იმყოფებოდა.
ანი ლელაძე 5ბ: მე ძალიან მომეწონა ეს პროექტი რადგან ძალიან ბევრი რამ გავიგე და ბევრი რამის კეთებაც ვისწავლე მაგალითად როგორ დავამზადო ფურცელი ან კომპასი.
რეფლექსია
5ა და 5ბ კლასებში მოეწყო პროექტის:“Chiness Inventions” პრეზენტაცია და სკაიპით ჩართვა უცხოელ თანამასწავლებელთან No My, რომელიც ამჟამად იმყოფება ჩინეთში.ტექნიკური ხარვეზების გამო მოგვიწია ცოტაოდენი ცვლილებები შეგვეტანა
გაკვეთილის მსვლელობაში.
ინტერნეტ კავშირის შეფერხების გამო ნაცვლად თავდაპირველად დაგეგმილი აქტივობის, რომლის მიხედვით ჯერ მოსწავლეებს უნდა წარმოედგინათ თავიანთი პრეზენტაციები ნო მაისა და დამსწრე საზოგადოებისათვის, განვახორციელეთ მომდევნო აქტივობა ანუ მოსწავლეებმა მოისმინეს ნო მაის მიერ მათთვის მოძიებული ინფორმაციები , რომლებიც როგორც მოგვიანებით თავად მოსწავლეებმა აღნიშნეს მათთვის მეტად საინტერესო სიახლეები იყო, სწორედ ამის შემდეგ წარმოგვიდგინეს მოსწავლეებმა თავიანთი პრეზენტაციები და როგორც უკვე ავღნიშნე ინტერნეტ კავშირის შეფერხების გამო ნო მაიმ მხოლოდ ნაწილის მოსმენა შეძლო, მაგრამ ჩვენ რათქმა უნდა განვაგრძეთ ჩვენი გაკვეთილი და პრეზენტაციების შემდეგ მოსწავლეებმა შემოგვთავაზეს საინტერესო ექსპერიმენტები ქაღალდისა და კომპასის დამზადებაზე , რომელიც შეგიძლიათ იხილოთ ქვემოთ მოცემულ ფოტოებსა და ვიდეოებში
რესურსები:
ფოტო მასალა:
საკლასო პროექტი ინგლისურ ენაში
გაკვეთილის თემა: ,,კოსმოსიდან ჩემი თვალით დანახული დედამიწა“
‘’The Earth“
სწავლების საფეხური: 4ბ კლასი
მოსწავლეთა პროფილი: 24
პედაგოგი: ლელა იმნაიშვილი
თარიღი: 7.05.2015
განხორციელებული აქტივობა: ნახატები : ,, ჩემი თვალით დანახული დედამიწა“
მისაღწევი შედეგი და ინდიკატორები : უცხ.დ. IV 24-29
გაკვეთილის მიზანი: ცოდნის გაღრმავება პლანეტა დედამიწის შესახებ.
წინასწარი ცოდნა: მოსწავლეები გაეცნენ
სახელმძღვანელოში მოცემულ
ინფორმაციებს კოსმონავტების შესახებ.
სასწავლო მასალა და რესურსები: ინგლისურის სახელმძღვანელო და მოსწავლის რვეული “English World“ დ.4, საწერ კალამი, ვატმანის ქაღალდი ,
ფერადი ფანქრები , მარკერები , წებოვანი ფურცლები.
გაკვეთილის მიმდინარეობა:
1. მისალმება და სიის ამოკითხვა 5წთ.
2. სახელმძღვანელოში მოცემული ტექსტის კითხვა 15 წთ.
3.გლობუსის დათვალიერება
5წთ.
3.გლობუსის დათვალიერება
5წთ.
გაკვეთილის თემა: ,,კოსმოსი“
‘’SPACE“
სწავლების საფეხური: 5ბ კლასი
მოსწავლეთა პროფილი: 26
პედაგოგი: ლელა იმნაიშვილი
თარიღი: 7.05.2015
განხორციელებული აქტივობა: პოსტერის დამზადება და პრეზენტაცია.
მისაღწევი შედეგი და ინდიკატორები : უცხ.დ. IV 24-29
გაკვეთილის მიზანი: ცოდნის გაღრმავება პლანეტებთან დაკავშირებით.
წინასწარი ცოდნა: მოსწავლეები გაეცნენ
სახელმძღვანელოში მოცემულ
ინფორმაციებს კოსმონავტების შესახებ.
სასწავლო მასალა და რესურსები: ინგლისურის სახელმძღვანელო და მოსწავლის რვეული
“English World“ დ.4, ფოტო სურათები ,CD დისკი , საწერ
კალამი, ვატმანის ქაღალდი ,
ფერადი ფანქრები , მარკერები , წებოვანი ფურცლები.
გაკვეთილის მიმდინარეობა:
1. მისალმება და სიის ამოკითხვა 5წთ.
3. სახელმძღვანელოში მოცემული ტექსტის კითხვა 10 წთ.
2. მოსწავლეთა ჯგუფის მიერ პოსტერზე მუშაობა 20 წთ.
4. მოსწავლეთა ჯგუფის მიერ პრეზენტაციის წარმოდგენა : 5 წთ.
საკლასო პროექტი : ‘’Golden mask of Chapichapi“
გაკვეთილის თემა: ,,ჩაპიჩაპის ოქროს ნიღაბი“
‘’Golden mask of Chapichapi“
სწავლების საფეხური: 4ბ კლასი
მოსწავლეთა პროფილი: 25
პედაგოგი: ლელა იმნაიშვილი
თარიღი: 23.03.2015
განხორციელებული აქტივობა: ნიღბების დამზადება
მისაღწევი შედეგი და ინდიკატორები : უცხ.დ. IV 24-29
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეები ინგლისურ ენაზე
აღწერენ და თავიანთი ფანტაზიით
დაამზადებენ ჩაპიჩაპის ნიღბებს და
სხვადასხვა სამკაულებს და მოაწყობენ
გამოფენას.
წინასწარი ცოდნა: მოსწავლეები გამოიყენებენ
სახელმძღვანელოში მოცემულ
ინფორმაციებს.
სასწავლო მასალა და რესურსები: ინგლისურის სახელმძღვანელო და მოსწავლის რვეული
“English World“ დ.4, ფერადი
ფურცლები და ფანქრები.
გაკვეთილის მიმდინარეობა:
1. მისალმება და სიის ამოკითხვა 5წთ.
3. სახელმძღვანელოში მოცემული ტექსტის კითხვა 10 წთ.
2. მოსწავლეთა ჯგუფების მიერ ნიღბების დამზადება. 15 წთ.
4. გამოფენის მოწყობა : 10 წთ.
საკლასო პროექტი : ‘’Old customs of the modern world“
გაკვეთილის თემა: ,,თანამედროვე მსოფლიოს ძველი ტრადიციები“
‘’Old customs of the modern world“
სწავლების საფეხური: 4ბ კლასი
მოსწავლეთა პროფილი: 25
პედაგოგი: ლელა იმნაიშვილი
თარიღი: 5.03.2015
განხორციელებული აქტივობა: პოსტერის დამზადება
მისაღწევი შედეგი და ინდიკატორები : უცხ.დ. IV 24-29
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეები გაეცნონ სხვადასხვა
ხალხების ძველ ტრადიციებს
წინასწარი ცოდნა: მოსწავლეები გამოიყენებენ
სახელმძღვანელოში მოცემულ
ინფორმაციებს.
სასწავლო მასალა და რესურსები: ინგლისურის სახელმძღვანელო და მოსწავლის რვეული
“English World“ დ.4, ფოტოები, მარკერები, ფერადი
ფურცლები , ვატმანის ქაღალდი.
გაკვეთილის მიმდინარეობა:
1. მისალმება და სიის ამოკითხვა 5წთ.
3. სახელმძღვანელოში მოცემული ტექსტის კითხვა 15 წთ.
2. მოსწავლეთა ჯგუფის მიერ პოსტერის დამზადება. 15 წთ.
4. მოსწავლეთა ჯგუფის მიერ პრეზენტაციის წარმოდგენა : 5 წთ.
5. საშინაო დავალება 5წთ.
საკლასო პროექტი ‘’Crafts“
გაკვეთილის თემა: ,,ხელნაკეთი ნივთები“
‘’Crafts“
სწავლების საფეხური: 4ბ კლასი
მოსწავლეთა პროფილი: 25
პედაგოგი: ლელა იმნაიშვილი
თარიღი: 23.12.2014
განხორციელებული აქტივობა: პოსტერის დამზადება
მისაღწევი შედეგი და ინდიკატორები : უცხ.დ. IV 24-29
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეებში ტრანსფერის უნარის
განხორციელება .
წინასწარი ცოდნა: მოსწავლეები გამოიყენებენ
სახელმძღვანელოში მოცემულ
ინფორმაციებს.
სასწავლო მასალა და რესურსები: ინგლისურის სახელმძღვანელო და მოსწავლის რვეული
“English World“ დ.4, პლასტელინი, მარკერები, ვატმანის
ქაღალდი.
გაკვეთილის მიმდინარეობა:
1. მისალმება და სიის ამოკითხვა 5წთ.
3. სახელმძღვანელოში მოცემული ტექსტის კითხვა 15 წთ.
2. მოსწავლეთა ჯგუფების მიერ პლასტელინებით სხვადასხვა საყოფაცხოვრებო
ნივთების დამზადება. 15 წთ.
4. მოსწავლეთა ჯგუფის მიერ პრეზენტაციის წარმოდგენა : 5 წთ.
5. საშინაო დავალება 5წთ.
პროექტი - გაკვეთილი ინგლისურ ენაში
გაკვეთილის თემა: ,,გასაოცარი ცვლილებები“
‘’Amazing Changes“
სწავლების საფეხური: 5ა კლასი
მოსწავლეთა პროფილი: 28
პედაგოგი: ლელა იმნაიშვილი
თარიღი: 17.02.2015
განხორციელებული აქტივობა: პროექტის პრეზენტაცია.
მისაღწევი შედეგი და ინდიკატორები : უცხ.დ. IV 24-29
გაკვეთილის მიზანი: თანამედროვე ტექნოლოგიების
გამოყენებით ბუნების საოცარი
ცვლილებების აღწერა და პრეზენტაცია .
წინასწარი ცოდნა: მოსწავლეები გამოიყენებენ
სახელმძღვანელოში მოცემულ
ინფორმაციებს.
სასწავლო მასალა და რესურსები: ინგლისურის სახელმძღვანელო
“English World“ დ.4, ვიდეო მასალა,
ფოტო სურათები , CD დისკი ,
კომპიუტერი და პროექტორი, საწერ კალამი,
ფერადი ფანქრები , მარკერები , წებოვანი
ფურცლები, ვატმანის ქაღალდი .
გაკვეთილის მიმდინარეობა:
1. მისალმება და სიის ამოკითხვა 5წთ.
2. მოსწავლეთა ჯგუფების მიერ პრეზენტაციების წარმოდგენა : 5წთ.
ა. პაუერ პოინტში მომზადებული პრეზენტაცია პეპელაზე .
პეპლების დამზადება ფერადი ქაღალდებით.
ბ. პრეზენტაცია პოსტერის დახმარებით თემაზე : „ როგორ მზადდება 5წთ.
საქსოვი ძაფი ‘’,მოცემული თემის ამსახველი ვიდეო რგოლები . პრაქტიკულად განხორციელებული აქტივობა: ქსოვა
გ. პრეზენტაცია პოსტერის დახმარებით თემაზე : „ნემსიყლაპია’’ 3წთ.
დ. კვლევის მიმდინარეობის და შედეგის პრეზენტაცია ვიდეო რგოლის 5წთ.
დახმერაბით თემაზე : „როგორ ვითარდება მცენარე თესლისაგან „
ე. პაუერ პოინტში მომზადებული პრეზენტაცია თემაზე: „ სამოთხის ჩიტი“ 5წთ.
და ვიდეო რგოლი
3.სახელმძღვანელოში მოცემული ტექსტის კითხვა 5წთ.
4. ტექსტში აღწერილი მოვლენის ამსახველი ვიდეო რგოლი 2წთ.
5. სახალისო ფაზლი თემაზე : „გასაოცარი ცვლილებები“ 5წთ.
6. მოსწავლეების მიერ დამზადებული პეპლებისა და ნაქსოვი ნივთის 5წთ.
გადაცემა დამსწრე საზოგადოებისათვის.
საკლასო პროექტი ინგლისურ ენაში
გაკვეთილის თემა: ,,გასაოცარი ცვლილებები“
‘’Amazing Changes“
სწავლების საფეხური: 5ბ კლასი
მოსწავლეთა პროფილი: 26
პედაგოგი: ლელა იმნაიშვილი
თარიღი: 23.02.2015
განხორციელებული აქტივობა: პროექტის პრეზენტაცია.
მისაღწევი შედეგი და ინდიკატორები : უცხ.დ. IV 24-29
გაკვეთილის მიზანი: ბუნების საოცარი ცვლილებების
აღწერა და პრეზენტაცია .
წინასწარი ცოდნა: მოსწავლეები გამოიყენებენ
სახელმძღვანელოში მოცემულ
ინფორმაციებს.
სასწავლო მასალა და რესურსები: ინგლისურის სახელმძღვანელო და მოსწავლის რვეული
“English World“ დ.4, ფოტო სურათები ,CD დისკი , საწერ
კალამი, ვატმანის ქაღალდი ,
ფერადი ფანქრები , მარკერები , წებოვანი ფურცლები.
გაკვეთილის მიმდინარეობა:
1. მისალმება და სიის ამოკითხვა 5წთ.
3. სახელმძღვანელოში მოცემული ტექსტის კითხვა 15 წთ.
2. მოსწავლეთა ჯგუფის მიერ პოსტერზე მუშაობა 15 წთ.
4. მოსწავლეთა ჯგუფის მიერ პრეზენტაციის წარმოდგენა : 5 წთ.
5. სახალისო ფაზლი თემაზე : „გასაოცარი ცვლილებები“ 5წთ.
პროექტის " Little Red Riding Hood" პრეზენტაცია
http://youtu.be/FCdd2Tm9ic0
განხორციელებული აქტივობა: პროექტის პრეზენტაცია
თარიღი: 28.11.2014
მასწავლებელი: ლ.იმნაიშვილი
აქტივობის მიზანი: მოსწავლეებმა შეძლონ ცნობილი ზღაპრის "წითელქუდა" გმირების გაცოცხლება .
აქტივობის აღწერა: მოსწავლეებმა გამოიყენეს მათ მიერ დამზადებული მაკეტი და წარმოადგინეს მცირე ნაწყვეტი საყვარელი ზღაპრისა წითელქუდა.
პროექტის პრეზენტაცია თემაზე: “Fashion“
2012 წ-ის 14.11 მე-7ა კლასში მოეწყო პროექტის პრეზენტაცია რომელშიც აქტიურად იყვნენ ჩართული როგორც აღნიშნული კლასის მოსწავლეები და მასწავლებელი ლელა იმნაიშვილი ასევე მოხალისე ავსტრალიიდან No Mi Che.
მიზანი: ინტერნეტის დახმარებით მოსწავლეებმა შეძლონ შესაბამისი
ინფორმაციის მოძიება, სლაიდ შოუების შექმნა და რაც მთა ვარია ამ ყველაფრის ინგლისურ ენაზე გადმოცემა.
მიმდინარეობა: 1.მისალმება.
2.გონებრივი იერიში.
3.მოძიებული ინფორმაციების გადმოცემა და შესაბამისი სლაიდ შოუების ჩვენება.
4.პროექტების : ‘ Exstraordinary clothing”
“Old Greek style”
“Pank style” პრეზენტაცია.
5.ესკიზების გამოფენა.
6.სტუმრების ჩართვა პროექტში.
7.კომენტარები.
8.თვითშეფასება.
რესურსები: ვიდეო და ფოტო მასალები,
კომპიუტერი და პროექტორი.
საკლასო პროექტი ინგლისურ ენაში
გაკვეთილის თემა: ,,ჩაპიჩაპის ოქროს ნიღაბი“
‘’Golden mask of Chapichapi“
სწავლების საფეხური: 4ბ კლასი
მოსწავლეთა პროფილი: 25
პედაგოგი: ლელა იმნაიშვილი
თარიღი: 23.03.2015
განხორციელებული აქტივობა: ნიღბების დამზადება
მისაღწევი შედეგი და ინდიკატორები : უცხ.დ. IV 24-29
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეები ინგლისურ ენაზე
აღწერენ და თავიანთი ფანტაზიით
დაამზადებენ ჩაპიჩაპის ნიღბებს და
სხვადასხვა სამკაულებს და მოაწყობენ
გამოფენას.
წინასწარი ცოდნა: მოსწავლეები გამოიყენებენ
სახელმძღვანელოში მოცემულ
ინფორმაციებს.
სასწავლო მასალა და რესურსები: ინგლისურის სახელმძღვანელო და მოსწავლის რვეული
“English World“ დ.4, ფერადი
ფურცლები და ფანქრები.
გაკვეთილის მიმდინარეობა:
1. მისალმება და სიის ამოკითხვა 5წთ.
3. სახელმძღვანელოში მოცემული ტექსტის კითხვა 10 წთ.
2. მოსწავლეთა ჯგუფების მიერ ნიღბების დამზადება. 15 წთ.
4. გამოფენის მოწყობა : 10 წთ.
5. საუკეთესო ნიღბის დასახელება 5წთ.
საკლასო პროექტი ინგლისურ ენაში
გაკვეთილის თემა: ,,თანამედროვე მსოფლიოს ძველი ტრადიციები“
‘’Old customs of the modern world“
სწავლების საფეხური: 4ბ კლასი
მოსწავლეთა პროფილი: 25
პედაგოგი: ლელა იმნაიშვილი
თარიღი: 5.03.2015
განხორციელებული აქტივობა: პოსტერის დამზადება
მისაღწევი შედეგი და ინდიკატორები : უცხ.დ. IV 24-29
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეები გაეცნონ სხვადასხვა
ხალხების ძველ ტრადიციებს
წინასწარი ცოდნა: მოსწავლეები გამოიყენებენ
სახელმძღვანელოში მოცემულ
ინფორმაციებს.
სასწავლო მასალა და რესურსები: ინგლისურის სახელმძღვანელო და მოსწავლის რვეული
“English World“ დ.4, ფოტოები, მარკერები, ფერადი
ფურცლები , ვატმანის ქაღალდი.
გაკვეთილის მიმდინარეობა:
1. მისალმება და სიის ამოკითხვა 5წთ.
3. სახელმძღვანელოში მოცემული ტექსტის კითხვა 15 წთ.
2. მოსწავლეთა ჯგუფის მიერ პოსტერის დამზადება. 15 წთ.
4. მოსწავლეთა ჯგუფის მიერ პრეზენტაციის წარმოდგენა : 5 წთ.
5. საშინაო დავალება 5წთ.
საკლასო პროექტი ინგლისურ ენაში
გაკვეთილის თემა: ,,ხელნაკეთი ნივთები“
‘’Crafts“
სწავლების საფეხური: 4ბ კლასი
მოსწავლეთა პროფილი: 25
პედაგოგი: ლელა იმნაიშვილი
თარიღი: 23.12.2014
განხორციელებული აქტივობა: პოსტერის დამზადება
მისაღწევი შედეგი და ინდიკატორები : უცხ.დ. IV 24-29
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეებში ტრანსფერის უნარის
განხორციელება .
წინასწარი ცოდნა: მოსწავლეები გამოიყენებენ
სახელმძღვანელოში მოცემულ
ინფორმაციებს.
სასწავლო მასალა და რესურსები: ინგლისურის სახელმძღვანელო და მოსწავლის რვეული
“English World“ დ.4, პლასტელინი, მარკერები, ვატმანის
ქაღალდი.
გაკვეთილის მიმდინარეობა:
1. მისალმება და სიის ამოკითხვა 5წთ.
3. სახელმძღვანელოში მოცემული ტექსტის კითხვა 15 წთ.
2. მოსწავლეთა ჯგუფების მიერ პლასტელინებით სხვადასხვა საყოფაცხოვრებო
ნივთების დამზადება. 15 წთ.
4. მოსწავლეთა ჯგუფის მიერ პრეზენტაციის წარმოდგენა : 5 წთ.
5. საშინაო დავალება 5წთ.
პროექტის "The American pioneers" პრეზენტაცია
განხორციელებული აქტივობა: პროექტის პრეზენტაცია
თარიღი: 9.12.2013
მასწავლებელი: ლ.იმნაიშვილი
აქტივობის მიზანი: მოსწავლეებმა შეძლონ ნასწავლი სიტყვების ბაზაზე მათ მიერ დამზადებული მაკეტის მიხედვით პირველი ამერიკელების ყოფა- ცხოვრების აღწერა.
აქტივობის აღწერა: მოსწავლეებმა გამოიყენეს მათ მიერ დამზადებული მაკეტი და აღწერეს როგორ ცხოვრობდნენ პირველი ამერიკელები.
სამიზნე ჯგუფი: 4ბ კლასის მოსწავლეები.
სამიზნე ჯგუფი: 4ბ კლასის მოსწავლეები.
პროექტის " Our Farm" პრეზენტაცია
განხორციელებული აქტივობა: პროექტის პრეზენტაცია
თარიღი: 18.11.2013
მასწავლებელი: ლ.იმნაიშვილი
აქტივობის მიზანი: მოსწავლეებმა შეძლონ ნასწავლი სიტყვების ბაზაზე მათ მიერ დამზადებული მაკეტის მიხედვით ფერმაში მიმდინარე სხვადასხვა
სამუშაოების აღწერა.
სამუშაოების აღწერა.
აქტივობის აღწერა: მოსწავლეებმა გამოიყენეს მათ მიერ დამზადებული მაკეტი და აღწერეს როგორც ფერმაში მიმდინარე სხვადასხვა
სამუშაოები .
სამუშაოები .
სამიზნე ჯგუფი: 4ა კლასის მოსწავლეები.
პროექტის " Buildings around the world" პრეზენტაცია
განხორციელებული აქტივობა: პროექტის პრეზენტაცია
თარიღი: 28.04.2014
მასწავლებელი: ლ.იმნაიშვილი
აქტივობის მიზანი: მოსწავლეებმა შეძლონ ნასწავლი სიტყვების ბაზაზე მათ მიერ დამზადებული პოსტერების მიხედვით სხვადასხვა ქალაქების ცნობილი შენობების აღწერა.
აქტივობის აღწერა: მოსწავლეებმა გამოიყენეს მათ მიერ დამზადებული პოსტერები და აღწერეს სხვადასხვა ქალაქების ცნობილი შენობები ინგლისურ ენაზე.
სამიზნე ჯგუფი: 3გ კლასის მოსწავლეები
პროექტის " ზედსართავი სახელის ხარისხები" პრეზენტაცია
განხორციელებული აქტივობა: პროექტის პრეზენტაცია
თარიღი: 26.03.2014
მასწავლებელი: ლ.იმნაიშვილი
აქტივობის მიზანი: სხვადასხვა ტვალსაჩინოებების გამოყენებით მოსწავლეებს გაუადვილდეთ ზედ. სახ. ხარისხების წარმოება და შეძლონ მისი გამოყენება რეალურ სიტუაციებში.
აქტივობის აღწერა: მოსწავლეებმა გამოიყენეს მათ მიერ დამზადებული პოსტერები , ისაუბრეს
ზედ. სახ. ხარისხებზე და გამოიყენეს ისინი რეალურ სიტუაციებში.
სამიზნე ჯგუფი: 3-4 კლასის მოსწავლეები.
პროექტის " Centres of education" პრეზენტაცია
განხორციელებული აქტივობა: პროექტის პრეზენტაცია
თარიღი: 28.03.2014
მასწავლებელი: ლ.იმნაიშვილი
აქტივობის მიზანი: მოსწავლეებმა შეძლონ პროგრამით მოცემული მასალის შესაბამისი ინფორმაციების მოძიება და სხვადასხვა საგანმანათლებლო ცენტრებზე საუბარი.
აქტივობის აღწერა: მოსწავლეებმა მოიძიეს პროგრამით მოცემული მასალის შესაბამისი ინფორმაციები ,დაამზადეს პოსტერები და ისაუბრეს სხვადასხვა საგანმანათლებლო ცენტრებზე.
სამიზნე ჯგუფი: 8ა კლასის მოსწავლეები
პროექტის " Festivals in different countries" პრეზენტაცია
განხორციელებული აქტივობა: პროექტის პრეზენტაცია
თარიღი: 19.05.2014
მასწავლებელი: ლ.იმნაიშვილი
აქტივობის მიზანი: მოსწავლეებმა შეძლონ ნასწავლი სიტყვების ბაზაზე მათ მიერ დამზადებული პოსტერების მიხედვით სხვადასხვა ქვეყნების ფესტივალების აღწერა.
აქტივობის აღწერა: მოსწავლეებმა გამოიყენეს მათ მიერ დამზადებული პოსტერები და აღწერეს სხვადასხვა ქვეყნების ფესტივალები ინგლისურ ენაზე.
სამიზნე ჯგუფი: 3-4 კლასის მოსწავლეები
პროექტის "Seasons of the year "პრეზენტაცია
განხორციელებული აქტივობა: პროექტის პრეზენტაცია
თარიღი: 18.09.2012
მასწავლებელი: ლ.იმნაიშვილი
კლასი: 3ა
აქტივობის მიზანი: ნასწავლი სიტყვების ბაზაზე წელიწადის დროების დახასიათება ინგლისურ ენაზე მათ მიერ დამზადებული პოსტერების გამოყენებით.
აქტივობის აღწერა: მოსწავლეებმა გამოიყენეს მათ მიერ დამზადებული პოსტერები და აღწერეს წელიწადის დროები ინგლისურ ენაზე.
სამიზნე ჯგუფი: 3ა კლასის მოსწავლეები
პროექტიs “My favourite film star” პრეზენტაცია
განხორციელებული აქტივობა: პროექტის პრეზენტაცია
თარიღი: 29.10.2012
მასწავლებელი: ლ.იმნაიშვილი
მოხალისე მასწ.: No Mi Che
კლასი: 7ა
აქტივობის მიზანი: თანამედროვე ტექნოლოგიების დახმარებით
ინფორმაციების მოძიება საყვარელ მსახიო-
ბებზე და მომღერლებზე .
აქტივობის აღწერა: მოსწავლეებმა გამოიყენეს მე-2 გაკვეთილში
მოცემული მასალები, მოიპოვეს საინტერესო
ინფორმაციები და გააკეთეს პრეზენტაციები
როგორც 2012 წლის ამ კლასში ჩატარებულ
ყველა პროექტში, ამ პროექტშიც აქტიური
მონაწილეობა მიიღო No Mi .
მონაწილე მოსწავლეები: ქ.სვანიძე, ა.სვანიძე , მ.რობაქიძე,მ.გოგელიძე,
შ.ხურციკიძე, გ.ნაცვლიშვილი, ა.ბრეგაძე,
ლ.გორდაძე , თ. მურადაშვილი.
პროექტის “Happy Birthday Mum” პრეზენტაცია
განხორციელებული აქტივობა: პროექტის პრეზენტაცია
თარიღი: 20.11.12
მასწავლებელი: ლ.იმნაიშვილი
კლასი: 3ა - 3ბ
აქტივობის მიზანი: ტრანსფერის უნარის ჩამოყალიბება.
აქტივობის აღწერა: ფერადი ქაღალდების,ფანქრების,მაკრატელის
და წებოს გამოყენებით დაამზადეს ბარათები
და ინგლისური ტექსტით მიულოცეს დედებს
დაბადების დღე.
მონაწილე მოსწავლეები: მ.გიორგაძე, ს. ბენდელიანი, ა. აბდალაძე,
შ.ღვინჯილია, ნ. ცერცვაძე, ა. ლელაძე,
მ. კაპანაძე, მ. ტურავა, გ.ტაბატაძე და სხვა
პროექტის “My summer holidays” პრეზანტაცია
განხორციელებული აქტივობა: პროექტის პრეზენტაცია
თარიღი: 18.09.2012
მასწავლებელი: ლ.იმნაიშვილი
კლასი: 3ბ
აქტივობის მიზანი: ნასწავლი სიტყვების ბაზაზე რეალური სიტუა-
ციის აღწერა და გადმოცემა ინგლისურ
ენაზე.
აქტივობის აღწერა: ფოტოსურათების და ნახატების გამოყენებით
ისაუბრეს თავიანთი ზაფხულის არდადეგებზე.
მონაწილე მოსწავლეები: შ.ღვინჯილია, ნ. ცერცვაძე, ა. ლელაძე,
მ. კაპანაძე, მ. ტურავა, გ.ტაბატაძე.
პროექტის „An amazing journey“ პრეზენტაცია
განხორციელებული აქტივობა: პროექტის პრეზანტაცია
თარიღი: 20.05.2012
მასწავლებელი: ლ.იმნაიშვილი
აქტივობის მიზანი: მაღალი სააზროვნო უნარების:სინთეზი,
ანალიზი,შეფასება,განვითარება
აქტივობის აღწერა: თანამედროვე ტექნოლოგიების გამოყენებით
მოიძიეს ინფორმაციები სხვადასხვა
ქვეყნებისა და მათი ტრადიციების ასევე
კულტურის შესახებ და გააკეთეს
პრეზენტაციები ჩემი საოცნებო ქვეყანა.
რამოდენიმე მოსწავლემ შეასრულა იმ
ცნობილი კომპოზიტორების ნაწარმოებები
ვიოლინოსა და ფორტეპიანოზე რომელთა
ქვეყანაშიც ისურვებდნენ მოგზაურობას.
სამიზნე ჯგუფი: 6ა კლასი
მონაწლე მოსწავლეები: მ.კალანდაძე მ.რობაქიძე
ლ.გორდაძე შ.ხურციკიძე
რ.მეგრელიშვილი ა.სვანიძე
ქ.სვანიძე მ.გოგელიძე
ა.ხეცურიანი ნ.ქართველიშვილი
მოსწავლეების მიერ შექმნილი რესურსები:
პროექტი „Water Birds“ პრეზენტაცია
განხორციელებული აქტივობა: პროექტის პრეზენტაცია
თრიღი: 28.11.2011
მასწავლებელი: ლ.იმნაიშვილი და მეთიუ გრინი
სამიზნე ჯგუფი: 6ა კლასი
მონაწილე მოსწავლეები: მ.ტაბიძე ა.ხეცურიანი
ა.სვანიძე გ.კენჭაძე
მ.კალანდაძე გ.ნაცვლიშვილი
მ.რობაქიძე შ.ხურციკიძე
ქ.სვანიძე
აქტივობის მიზანი: ოკეანისა და ტბების ფრინველების, მათი თავისებურებებისა და საცხოვრებელი
გარემოს შესახებ დამატებითი
ინფორმაციის მიღება.
აქტივობის აღწერა: მოსწავლეებმა წარმოადგინეს საკუთარი
ხელით შესრულებული ნახატები და ისაუბრეს
ტბებისა და ოკეანეების ფრინველებზე,
ნახატები სახსოვრად გადავეცით მეთიუ გრინს
შედეგი: მოსწავლეებმა შეძლეს ოკეანისა და ტბების ფრინველების, მათი თავისებურებებისა და საცხოვრებელი გარემოს შესახებ საუბარი.
პროექტის "People of the world and their traditions” პრეზენტაცია
განხორციელებული აქტივობა: პროექტის პრეზენტაცია
თარიღი: 22.02/2012
მასწავლებელი: ლ.იმნაიშვილი
აქტივობის მიზანი: სხვადასხვა ეროვნებების ძველი და ახალი
ტრადიციების გაცნობა და პარალელები
ქართულ ტრადიციებთნ
აქტივობის აღწერა: მოსწავლეებმა გამოიყენეს მე-7 გაკვეთილში
მოცემული მასალები, მოიპოვეს დამატებით
ინფორმაციები სხვა ეროვნებების ტრადიციების შესახებ და გააკეთეს პრეზენტაციები.
შედეგი: მოსწავლეებმა შეძლეს სხვადასხა ეროვნებების ტრადიციების შესახებ საუბარი და პარალელების გავლება მსგავს და განსხვავებულ წესჩვეულებებს შორის
სამიზნე ჯგუფი: 6/1 ქ.სვანიძე ა.სვანიძე
მ.გოგელიძე მ.კალანდაძე
ლ.გორდაძე მ.რობაქიძე
შ.ხურციკიძე რ.მეგრელიშვილი
თ.ტატუაშვილი რ.ტატუაშვილი
პროექტი „A museam display”
თარიღი: 20-30.03/2012
მასწავლებელი: ლ.იმნაიშვილი
სამიზნე ჯგუფი: 6ა კლასი
განხორციელებული აქტივობები: 1.ექსკურსია ქუთაისის ისტორიულ-
ეთნოგრაფიულ მუზეუმში
2. პროექტი-გაკვეთილი
I აქტივობის აღწერა: მოსწავლეებმა მოისმინეს საინტერესო
ინფორმაციები და მიიღეს ამომწურავი
პასუხები მათ მიერ დასმულ შეკითხვებზე
ჩვენთან ერთად იმყოფებოდნენ ჩვენი
ამერიკელი სტუმრები ჯონი და ემილი
რომლებმაც აღფრთოვანება ვერ დამალეს
უძველესი ქართული ექსპონეტების ნახვისას
I აქტივობის მიზანი: პირველი მოსწავლეებს მიეცათ საშუალება
არა მხოლოდ კომპიუტერის ეკრანზე არამედ
თავად მუზეუმში ენახათ სამუზეუმო
ექსპონატები და მიეღოთ მათ შესახებ
ინფორმაცია კომპეტენტური პირებისაგან და
მეორე მომზადებულიყვნენ პროექტისთვის
რომელიც პროგრამია მიხედვით იყო
დაგეგმილი.
II აქტივობის აღწერა: მოსწავლეებმა მოიძიეს
ინფორმაციები სხვადასხვა ცნობილი
მუზეუმების და სამუზეუმო
ექსპონტების შესახებ და
გაკვეთილზე წარმოადგინეს როგორც
ხელით შესრულებული პროექტი
ასევე აქტიურად გამოიყენეს
თანამედროვე ტექნოლოგიური
საშულებები.
II აქტივობის მიზანი: მოსწავლეებში მაღლი დონის
სააზროვნო უნარების განვითრება
No comments:
Post a Comment